AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Vet at denne kanskje ligger feil, men sjansen er mye større for god tilbakemelding i denne kategorien! Barnefar og jeg er sterkt uenige om fordeling og avtaler og har bestilt en time til mekling. Han er veldig manipulerende, og selv om jeg har mitt på det tørre sånn sett føler jeg behovet for å skaffe en advokat.. Er det noen som konkret vet om en advokat eller et firma som er god på ovennevnte? Jeg er student og har derfor langt under 250.000,- i året (om det fortsatt er inntektsgrensen). Anonymkode: e4b84...c04 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Dette avhenger jo mye av hvor du bor. Tross alt billigere å få en lokal advokat enn en som må flys over hele landet. Anonymkode: d0b02...70b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette avhenger jo mye av hvor du bor. Tross alt billigere å få en lokal advokat enn en som må flys over hele landet. Anonymkode: d0b02...70b Haha ops. Drammen/Oslo :-) evnt Kongsberg til nød. Anonymkode: e4b84...c04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå