Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Seperasjonsangst hos hunderaser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke hunderaser er kjent for å ha seperasjonsangst?

Har du hatt en hund MED seperasjonsangst og hvilken rase da?

Har du hatt en hund UTEN seperasjonsangst og hvilken rase var det?

Anonymkode: 3b2f7...bf8

Skrevet

Ingen som kjenner til seperasjonsangst her?

Anonymkode: 3b2f7...bf8

Skrevet

Jeg har en hund uten seperasjonsangst her hjemme, men den liker ikke alltid å bli forlatt hos andre. Det er en malteser

Anonymkode: fc44d...aaa

Skrevet

Ja, har hatt en med separasjonsangst. En BC.

Anonymkode: 752f2...4ba

Skrevet

Har en engelsk springer spaniel med skikkelig separasjonsangst.. Hørt om flere med denne rasen som sliter med det samme. Ellers er det den mest fantastiske hunden jeg har hatt!

Anonymkode: 7de64...013

Skrevet

Nervøse border collier og mindre selskapshunder  kan være litt ekstra utsatt for dette. Gå for en hund med sterk mentalitet. Og får hunden separasjonsangst leser du boka Dont leave me!

Anonymkode: efd3d...c35

Skrevet

Mynder, spesielt Whippet, har lett for å få separasjonsangst og det bør jobbes med helt fra starten.

Skrevet

Boxere. Muligens vizsla, men er usikker her, vet at de er "klebete".

Anonymkode: a66ca...801

Skrevet

Har hatt flere hunder, ingen med separasjonsangst. Det nermeste nærmeste jeg kommer er sheltien som lengter veldig men ikke mer enn at hun ligger rolig ved døra og venter. 

Anonymkode: 6b5db...35f

Skrevet

Aldri seperasjons angst. Samtlige mutts!

Anonymkode: 601bb...00d

• Liker 1
Skrevet

Har en puddel med skikkelig separasjonsangst. Det handler mye om hvordan du oppdrar de, du kan jo høre med kennel ang. dette. Hvis de først får sep.angst er det gjort.

Anonymkode: 7f641...8ca

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har en puddel med skikkelig separasjonsangst. Det handler mye om hvordan du oppdrar de, du kan jo høre med kennel ang. dette. Hvis de først får sep.angst er det gjort.

Anonymkode: 7f641...8ca

enig, har en king cavaler.

Anonymkode: 658ad...102

Skrevet

Jeg har en storpuddel som tusler etter meg over alt, men han har ingen separasjonsangst. Han er ikke redd for fyrverkeri, tordenvær, andre hunder eller noe som helst. Beste hunden jeg noen gang har hatt. Har før hatt schæfer og groendal. Ingen av de hadde separasjonsangst, men de var redd for veldig mye.

Anonymkode: 9edad...ad2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...