Gå til innhold

Snapchat bestevenner, hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at dette er et ikke-problem og at det ikke er noe å ta seriøst og bry seg med, men likevel har jeg nå litt angst..

Jeg har ikke så mange venner og da sender jeg heller ikke mange snaps med andre. Har da sett at etter et par bilder sendt og mottatt fra noen så ender de på bestevennlisten min. Det er helt greit, frem til jeg så at de kan se at jeg har de som bestevenn, ved at det kommer en annen smiley etter mitt navn. Har nå 6-7 stykk på bestevennliste, men det er bare to av de som jeg "snakker" med. Synes dette ble veldig flaut, for de ser jo at jeg da ikke har noen å snappe med?? 

Som sagt vet jeg at det ikke er noe stort problem, men her sitter jeg ensom og alene og skammer meg over det, og så nå kan andre se det at jeg ikke har noen...

Anonymkode: f657f...a66

Skrevet

Har prøvd helt febrilsk å finne en måte å få fjernet de fra bestevennlisten, men det er ingen måte annet enn å sende flere snaps med noen andre, men ejg har jo ingen andre...

Skrevet

Send til team snapchat 

Anonymkode: ed278...536

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Send til team snapchat 

Anonymkode: ed278...536

Men må ikke snappene bli åpen og bli sendt noe tilbake for at det skal komme på bestevenner? Pluss at jeg har flere på listen, er jo ikke sikkert noen forsvinner.. 

Skrevet

Noen bruker ikke snapchat like mye som andre. Har selv fått folk på bestevennlisten etter bare få snaps i perioder jeg bruker det veldig lite, men tenker ikke særlig over det. Tror ikke andre folk skjekker listen din så mye heller ;) 

Anonymkode: b5663...729

• Liker 2
Skrevet

Kjære vene. Sender du snap til meg blir du også bestevenn. Jeg bruker rett og slett ikke snap mye, og det er mange som ikke gjør det. Noen bruker instagram, facebook etc. Dette er virkelig ikke et problem. Du må slutte å bry deg om hva ANDRE skulle mener om deg!

Anonymkode: fa7cb...da6

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen bruker ikke snapchat like mye som andre. Har selv fått folk på bestevennlisten etter bare få snaps i perioder jeg bruker det veldig lite, men tenker ikke særlig over det. Tror ikke andre folk skjekker listen din så mye heller ;) 

Kan andre se listen min??

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene. Sender du snap til meg blir du også bestevenn. Jeg bruker rett og slett ikke snap mye, og det er mange som ikke gjør det. Noen bruker instagram, facebook etc. Dette er virkelig ikke et problem. Du må slutte å bry deg om hva ANDRE skulle mener om deg!

Anonymkode: fa7cb...da6

Men dette er det såreste for meg, og jeg vil ikke at de som nå er på listen min skal kunne tenke om meg at jeg ikke har noen..

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan andre se listen min??

Tror jeg faktisk ikke. Var sånn før, men så endret det seg :) Null bekymring!

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men dette er det såreste for meg, og jeg vil ikke at de som nå er på listen min skal kunne tenke om meg at jeg ikke har noen..

Jeg forstår faktisk denne biten. Og det er ikke noe kjekt å ikke føle at en ikke har noen, og samtidig at andre skal tenke sånn. 

Skrevet

Men... Er dette noe folk faktisk sjekker da? 

Jeg bruker sjeldent snapchat, og når jeg gjør det sender jeg som regel til de som ikke bor i studiebyen, altså mine venner fra VGS som jeg til vanlig ikke har mye kontakt med. De som jeg har mest kontakt med sender jeg nesten aldri snapper til, de snakker jeg heller med på Facebook eller i virkeligheten når vi møtes. 

Anonymkode: 34d65...c28

• Liker 1
Skrevet

Har jeg gått glipp av noe? Når man blir bestevenn får jo begge det opp? Har det noe å si hvor mange bestevenner man har fra før? 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at dette er et ikke-problem og at det ikke er noe å ta seriøst og bry seg med, men likevel har jeg nå litt angst..

Jeg har ikke så mange venner og da sender jeg heller ikke mange snaps med andre. Har da sett at etter et par bilder sendt og mottatt fra noen så ender de på bestevennlisten min. Det er helt greit, frem til jeg så at de kan se at jeg har de som bestevenn, ved at det kommer en annen smiley etter mitt navn. Har nå 6-7 stykk på bestevennliste, men det er bare to av de som jeg "snakker" med. Synes dette ble veldig flaut, for de ser jo at jeg da ikke har noen å snappe med?? 

Som sagt vet jeg at det ikke er noe stort problem, men her sitter jeg ensom og alene og skammer meg over det, og så nå kan andre se det at jeg ikke har noen...

Lag deg noen falske brukere og send snapper til/fra disse, slik at de kommer opp på lista.

Om dette er så viktig for deg .

Anonymkode: 1c176...fb1

Skrevet
3 minutter siden, GT-R skrev:

Har jeg gått glipp av noe? Når man blir bestevenn får jo begge det opp? Har det noe å si hvor mange bestevenner man har fra før? 

http://snapchatemojis.com/friends/

Jeg har flere nå som har "smiling face" og trodde at enten hadde de den samme på meg eller så var det ingenting. Men ser nå at de får den "smirking face" smilien etter navnet mitt og da må de jo skjønne at etter et par snapper fra meg så havner de hos bestevennene mine... 

Skrevet

Jeg vet det er dumt og teit å bry seg om. Det er bare så vondt å skulle bli minnet på hvor alene man er og at man ikke har venner og i tillegg skal andre få se det også...

Annonse
Skrevet

Om jeg nå ikke sender snap til noen som helst, eller bare til et par stykker, vil de andre forsvinne fra listen da? Eller må jeg "fylle på" listen med noen andre? Altså kan jeg gå fra 6 bestevenner, ned til 2?

Skrevet

Om du får så store problemer av dette, hva med å slette hele greia?

Anonymkode: f9f75...1bd

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om du får så store problemer av dette, hva med å slette hele greia?

Anonymkode: f9f75...1bd

Da føler jeg meg jo helt alene... Det er spesielt en person der som jeg absolutt ikke vil skal se det. Må vel bare finne en løsning da..

Skrevet

Jeg fikk svigermor som felles bestevenn etter å ha sendt bare en snap og mottatt to.. Virker nesten tilfeldig hvem som havner der. Har også en såkalt bestevenn med "😊" som jeg ALDRI har sendt til, kun mottatt. Så den er jo i hvertfall feil, skulle da stått "😏". Mange er vel klar over at den funksjonen ikke helt stemmer? 

Anonymkode: 72c8c...bdd

Skrevet

Jeg kunne hvertfall ikke brydd meg mindre. Pleier aldri å sjekke, ser bare at jeg har så så mange bestevenner på lista mi 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...