AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Hei! Jeg vurderer å søke meg inn på Master i spesialpedagogikk på UIO, helst på spesialiseringen "psykososiale vansker". Noen som har gått denne masteren, eller samme master et annet sted, og kan fortelle litt om det? Er vell spesielt interessert i å høre litt om hvor vanskelig det er, for jeg er litt bekymret for arbeidsmengde og nivå. Har hørt det er ganske brå overgang fra bachelor. Har forresten 4 år på lærer som bakgrunn, om det skulle være relevant Anonymkode: 358b9...e2b
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #4 Skrevet 22. desember 2017 Jeg har tatt master i spesped, utviklingshemming, ved UiO. Jeg gikk riktignok rett fra bachelor til master, og syns ikke overgangen var spesielt brå. En del å gjøre, kanskj litt mer trykk enn under bacheloren, men ikke noe avskrekkende. Anonymkode: 30e14...bf8
kentika1 Skrevet 22. desember 2017 #5 Skrevet 22. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt master i spesped, utviklingshemming, ved UiO. Jeg gikk riktignok rett fra bachelor til master, og syns ikke overgangen var spesielt brå. En del å gjøre, kanskj litt mer trykk enn under bacheloren, men ikke noe avskrekkende. Anonymkode: 30e14...bf8 Er du fornøyd med valget? Hva jobber du som nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå