Gå til innhold

Han dro fram ståpikken i selskap. Han hadde ikke shavet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja vi satt å spiste middag med felles venner og et par foreldre av dem som også ville feire med oss. Dette var en rolig bursdagsfeiring for ei venninne i et leid rom på en fin restaurant. Vi hadde kledd oss i dress og pene kjoler og det hele gikk  ganske rolig for seg da vi koste oss med mat og god drikke. Vi pratet hyggelig og hadde fine samtaler rundt bordet med stearinlys og god stemning.

Plutselig begynner et par av mennene å bli høylytte og diskutere heftig. Praten rundt bordet stopper opp og alle ser med store øyne på disse to som reiser seg opp og går skrikende helt opp i ansiktet på hverandre i full bradur.

Det hele ender i at han ene river opp buksen sin så glidelåsen sprekker og bukseknappen spretter avgårde! Ut drar han en kjempestor stiv penis og alle sitter der måpende og sjokkskadde! Det var liksom noe med størrelsen som gjorde det hele enda mer ukomfortabelt også så mye hår nedentil at det nesten ble vulgært. 

To andre menn reiser seg opp og river han ut av rommet i en salig fart men skaden er allerede skjedd. Alle fikk dette med seg og hele kvelden blir amputert og ødelagt. Venninnen vår blir naturlig nok trist over opptrinnet og alle er helt rystet og vi avslutter kvelden tidlig. 

Har noen noe tips til hva vi kan gjøre for vår venninne for en hyggelig oppreisning av noe slag? Og eventuelt hva vi kan si eller gjøre til denne kompisen? Det virker nemlig ikke som han tar opptrinnet innover seg noe særlig og vi er redde for at det kan skje igjen ved andre anledninger. 

Anonymkode: a429b...6cf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Anonymkode: bf604...edd

• Liker 5
Skrevet

Ble kanskje nok oppreisning i selskapet? Trenger dere mer? :fnise: 

Si til kompisen at sånn oppførsel er uaktuelt, og skjer det igjen, får han ikke lengre være med på sammenkomster hos dere. 

Ta venninnen med på en koselig lunsj eller middag. 

Anonymkode: bf77c...e08

• Liker 26
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen noe tips til hva vi kan gjøre for vår venninne for en hyggelig oppreisning av noe slag? Og eventuelt hva vi kan si eller gjøre til denne kompisen? Det virker nemlig ikke som han tar opptrinnet innover seg noe særlig og vi er redde for at det kan skje igjen ved andre anledninger. 

:fnise:

Sånn alvorlig ville jeg nok ha tatt en grundig vurdering av omgangskretsen min om jeg var deg.. 

• Liker 12
Skrevet

Hadde det vært bedre om han hadde vært shavet? :klo:

Hvis han ikke tar det innover og dere frykter for at han skal gjøre det igjen er det jo bare å kvitte seg med han. Enkelt og greit. 

Anonymkode: dfae4...5fd

• Liker 28
Skrevet

Trenger du å gjøre noe da? Det var jo verken deg eller mannen din som blottet seg. Ha rdu lyst til å gjøre noe hyggelig for venninnen din så kan du jo invitere henne (og mannen) på middag eller julekalebakst hjemme hos deg?

Anonymkode: 88dcc...42f

• Liker 2
Skrevet

Så hele opptrinnet er ikke det som rystet ts mest, men at han ikke var barbert? :P 

Anonymkode: 144e4...d19

• Liker 37
Gjest GiftMann38
Skrevet

Dette kan kanskje være et greit tidspunkt å rydde opp på vennelisten sin.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hele ender i at han ene river opp buksen sin så glidelåsen sprekker og bukseknappen spretter avgårde! Ut drar han en kjempestor stiv penis og alle sitter der måpende og sjokkskadde! Det var liksom noe med størrelsen som gjorde det hele enda mer ukomfortabelt også så mye hår nedentil at det nesten ble vulgært. 

:skratte:Dette må være en tullehistorie vel?

Hvis jeg hadde vært vitne til dette, tror jeg at hårveksten hadde vært lite observert i forhold til det sjokket at noen tar frem penis som våpen i en debatt. 

Hvorfor skulle dere bry dere med en oppreisning for venninnen? Noe som forøvrig passet bra til historien! :fnise:

• Liker 22
Skrevet

Haha. Jeg har faktisk opplevd noe av det samme. Men da var det en forsmådd oppsjekker som bestemte seg for å vise frem til venninna mi hva hun gikk glipp av. Det var ikke hårveksten som var det mest forstyrrende ved den opplevelsen... 

• Liker 6
Gjest Fillerista
Skrevet

Det var jo også en fantasi... Kom du før eller etter du postet? :fnise:

Skrevet

Pet is back in town.

Anonymkode: 58006...8ba

• Liker 8
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hele opptrinnet er ikke det som rystet ts mest, men at han ikke var barbert? :P 

Anonymkode: 144e4...d19

Det er jo helt sykt at han ikke er det da....

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja vi satt å spiste middag med felles venner og et par foreldre av dem som også ville feire med oss. Dette var en rolig bursdagsfeiring for ei venninne i et leid rom på en fin restaurant. Vi hadde kledd oss i dress og pene kjoler og det hele gikk  ganske rolig for seg da vi koste oss med mat og god drikke. Vi pratet hyggelig og hadde fine samtaler rundt bordet med stearinlys og god stemning.

Plutselig begynner et par av mennene å bli høylytte og diskutere heftig. Praten rundt bordet stopper opp og alle ser med store øyne på disse to som reiser seg opp og går skrikende helt opp i ansiktet på hverandre i full bradur.

To andre menn reiser seg opp og river han ut av rommet i en salig fart men skaden er allerede skjedd. Alle fikk dette med seg og hele kvelden blir amputert og ødelagt. Venninnen vår blir naturlig nok trist over opptrinnet og alle er helt rystet og vi avslutter kvelden tidlig. 

Så det var hårene nedentil som gjorde at det nesten (!) ble vulgært...? :fnise:

Anonymkode: 41b5c...26f

• Liker 13
Skrevet

Dette har jeg gjort ofte selv, det er helt uproblematisk og det blir alltid tatt godt imot da jeg er barbert nedentil. 

• Liker 31
Skrevet

Huff da, viser frem penis i et fint selskap. Skulle han andre liksom bli redd? :fnise:

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, WubWub skrev:

Dette har jeg gjort ofte selv, det er helt uproblematisk og det blir alltid tatt godt imot da jeg er barbert nedentil. 

:fnise: 

• Liker 2
Skrevet

Lurer mer på hva som gjorde at han var stiv jeg... :P 

• Liker 13
Skrevet

Du må huske å ta medisinene dine! 

Anonymkode: 7e619...253

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...