Gå til innhold

WILLIAM-SYNDROM

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en oppgave på skolen om å skrive om william-syndrom. Å det jeg lurte på er det noen så har et barn med det her inne? Som kunne tenkt seg og fortelle hvordan det er å ha et barn med det syndromet? Og hvilke tilrettelegging har barnet fått? Hvilken omsorg trenger barnet ditt med dette syndromet? Hvordan fungerer barnet ditt med william-syndrom i samspill med andre barn?

Hilsen ei 17 år gammel jente som går på Barn og ungdom på Bryne videregående skole.

Anonymkode: f538d...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei jeg har en oppgave på skolen om å skrive om william-syndrom. Å det jeg lurte på er det noen så har et barn med det her inne? Som kunne tenkt seg og fortelle hvordan det er å ha et barn med det syndromet? Og hvilke tilrettelegging har barnet fått? Hvilken omsorg trenger barnet ditt med dette syndromet? Hvordan fungerer barnet ditt med william-syndrom i samspill med andre barn?

Hilsen ei 17 år gammel jente som går på Barn og ungdom på Bryne videregående skole.

•  

Vi kan ikke gjøre oppgaven for deg desverre. Du bør søke opp mest mulig forskning på dette, kanskje det finnes egne sider for dette hvor du kan ringe inn å høre om et intervju med noen som jobber der. 

Da jeg var 17 var mitt tema FAS - alkohol syndrom og jeg kontaktet diverse steder hvor det ble gjort anonyme intervjuer av folk som jobber med dette. Så presenterte jeg forskningen ved siden av.

Anonymkode: ee0a1...f21

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.frambu.no/williams-syndrom

Begynn her. Forresten er det en s på slutten. Williams-syndrom 😊

Hei jeg har sett på den siden men jeg vill gjerne se det fra foreldrene sin side. Jeg forstår dere ikke kan gjøre oppgaven men foreldre har annet syn på ting enn profesjonelle. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei jeg har sett på den siden men jeg vill gjerne se det fra foreldrene sin side. Jeg forstår dere ikke kan gjøre oppgaven men foreldre har annet syn på ting enn profesjonelle. 

Ta kontakt med de og spør om noen foreldre vil stille i anonymt intervju. Det kan hende du finner slike grupper på Facebook hvor du kan ta kontakt også. Eller at en av de du tar kontakt med bak denne siden kan hjelpe deg i kontakt med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta kontakt med de og spør om noen foreldre vil stille i anonymt intervju. Det kan hende du finner slike grupper på Facebook hvor du kan ta kontakt også. Eller at en av de du tar kontakt med bak denne siden kan hjelpe deg i kontakt med andre.

Takk for tips!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips!!

Fikk forresten 5+ på min oppgave ved å gjøre en så grundig undersøkelse! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fikk forresten 5+ på min oppgave ved å gjøre en så grundig undersøkelse! 😊

Åh så bra , jeg har googlet mye men kan stå så mye unsant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...