AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Hva skjer med stilen? Ser mange unge menn gå i helt pinetrange jeans og syns de unge mennesker overtar hegmoniet etter jenter og damer, som derimot går mer bort fra de trangeste jeansa. Andre også som ser denne trenden? Anonymkode: b972e...132
palamina Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Syns det er fint med skinny jeans jeg men ikke åletrangt, verken på jenter eller gutter. Antakelig ikke helt heldig for fruktbarheten for mannfolka, men i prinsippet er jeg pro likestilling i klesveien og syns ettersittende bukser skal være like akseptert for begge kjønn.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 Folk må få gå i det dem vil men en mann i trange bukser er ikke attraktivt eller aktuelt for meg Anonymkode: 582f6...2c3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 Det ser homofilt ut da trange jeans fremhever slanke feminine bein og fremtvinger en feminin gange pga dens trange passform, for ikke å nevne en stram lekker stuss som homser syns er meget tiltrekkende. Anonymkode: c2b74...ccc
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #5 Skrevet 6. desember 2017 1 time siden, palamina skrev: Syns det er fint med skinny jeans jeg men ikke åletrangt, verken på jenter eller gutter. Antakelig ikke helt heldig for fruktbarheten for mannfolka, men i prinsippet er jeg pro likestilling i klesveien og syns ettersittende bukser skal være like akseptert for begge kjønn. Syns det er kult at det er likestilling i klesveien også, ikke problem at gutter også kan gå i pinetrange jeans 😊 Anonymkode: b972e...132 2
palamina Skrevet 6. desember 2017 #6 Skrevet 6. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det ser homofilt ut da trange jeans fremhever slanke feminine bein og fremtvinger en feminin gange pga dens trange passform, for ikke å nevne en stram lekker stuss som homser syns er meget tiltrekkende. Anonymkode: c2b74...ccc ??? Det høres ut som noen magiske bukser. Høres ut som du er en smule homofobisk. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #7 Skrevet 7. desember 2017 På Wednesday, December 06, 2017 den 8.14, AnonymBruker skrev: Det ser homofilt ut da trange jeans fremhever slanke feminine bein og fremtvinger en feminin gange pga dens trange passform, for ikke å nevne en stram lekker stuss som homser syns er meget tiltrekkende. Anonymkode: c2b74...ccc Aldri hørt om at trange jeans på gutter skal fremtvinge feminin gange pga av trang passform. Trange jeans i dag har stretchy stoff. Derimot viser trange jeans, flotte trente slanke mannebein Har heller ikke hørt eller sett at trange jeans på gutter er for homofile, alle grupper gutter/ menn går i trange jeans. Både damer og homofile snur seg etter en flott mannerumpe som tør vise den frem Anonymkode: 8fc44...2e2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #8 Skrevet 7. desember 2017 Ser helt homsete ut. æsj Anonymkode: 327f4...830
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #9 Skrevet 7. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ser helt homsete ut. æsj Anonymkode: 327f4...830 Er homofile æsj? Anonymkode: 6501e...572 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #10 Skrevet 7. desember 2017 Hvis han har litt muskler i bena så nytter det jo ikke uansett. Anonymkode: 296f1...e86
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #11 Skrevet 7. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis han har litt muskler i bena så nytter det jo ikke uansett. Anonymkode: 296f1...e86 Er det noen grunn til at det ikke lykkes med muskler i beina? Hvis en ikke har kjempe muskler da. Anonymkode: 8fc44...2e2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #12 Skrevet 7. desember 2017 Det bør unngås da det skader reproduksjonsevnen. Gikk i klasse med en fyr som alltid gikk i slike jeans og han klarer ikke å få barn. Anonymkode: 61504...9da
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #13 Skrevet 8. desember 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Det bør unngås da det skader reproduksjonsevnen. Gikk i klasse med en fyr som alltid gikk i slike jeans og han klarer ikke å få barn. Anonymkode: 61504...9da Og hvordan vet du det? Med mindre du er gift med ham og har innsyn i prosessen med å få barn, så tviler jeg sterkt på at du kan fastslå at han ikke kan få barn pga buksene han gikk med da dere gikk på skolen. Og, ja jeg vet at det kan påvirke befruktningsevnen, men syns det er rart at du kan fastslå årsaken til en evt barnløshet hos en av dine tidligere klassekamerater. Anonymkode: 3ae98...b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå