AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Tenåringsdatter tatt kontakt med eldre menn, tilbudt sex mot betaling. Er politi anmeldt så trenger ikke å gå mer inn på det. Men lurer på om min reaksjon er unormal? Jeg fikk fullstendig sjokk, hele verden stoppet et øyeblikk så gikk jeg i full krise håndtering. Ta over kontoer og bytte passord, kontakte politiet, prøve finne ut hvilken hjelp hun kan få for å finne rett vei igjen, granske hele oppveksten hennes i hodet. Sorg, sinne og er fortsatt i høy alert. Sover dårlig, og bilder og tekst jeg gjerne aldri skulle ha sett kverner opp i hodet. Fars reaksjon, helt rolig. Var så enig at hun ikke skulle internett tilgang, passer allikavel ikke godt nok på (samvær) så hun kom i kontakt med de igjen. Dagen etter så har de selskap og noen dager senere hyttetur. Føler meg nesten unormal for å reagere så sterkt imens far tar det hele med fatning. Jeg vet ikke om jeg klarer å late som ingenting hvis hun kommer hjem nå. Hun ble sint for jeg avslørte henne så hun har holdt seg hos sin far. Null støtte fra far å prøve få henne til å komme til meg igjen. Så er jo bekymret for at vårt forhold er så skadet at det ikke kan repareres 😮 alt dette og hun vet ikke enda at saken er politi anmeldt. Vi skal ikke si noe før hun avhøres for å ikke ødelegge for saken. Når hun er sint nå, så blir hun rasende da. Er engstelig for slik jeg kjenner faren så vil han ikke passe godt nok på. Livredd for at hun får muligheten til å fortsette 😣 Anonymkode: 7bc65...3a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå