AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Har en fetish tror jeg, jeg har så vilt digge erfaringer med eldre damer Jeg syns damer som er eldre enn meg er det diggeste som finnes. Dem er mye mer liberale og gjør så deilige ting. Har en opplevelse der jeg var ff til ei på 48, når jeg studerte å bodde i Tromsø. Bodde i hennes hybelen. Hun var singel å hekta på unge menn på type 20, som jeg var da. Hun hadde supersans for tynne gutter yngre menn. Hun likte også godt de gangene jeg gikk i svarte trange skinnbukser. Hun fortalte hun hadde fetish for svart stramt skinn.Jeg hadde bodd hos hun en måneds tid, når hun en helg ba meg til middag og et glass rødvin. Det endte ganske raskt med at hun kommenterte mine svarte trange skinnbukser, sa det var så tøft å se gutter som gikk skikkelig sånn kledd. Jeg var jo allerede kåt å det vokste under den trange skinnbuksen. Uten boxer under, som det ikke var plass til, vistes dette lett. Det endte med min villeste natt. Etter at hun hadde fått meg til orgasme flere ganger, var jeg helt hekta. På forelesningen par dager senere, var jeg fortsatt omtrent i transe etter opplevelsene. Hun hadde en helt spesiell måte å gi meg orgasme, ikke details, men mange ganger varte orgasmen i noen minutter😊.Det ble mange omganger etter den første, men etter ett år, flyttet jeg studiested, men savner det bare så mye, det hun ga meg😙 Anonymkode: eca67...f60 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Det er endel unge menn som har det sånn. Har ofte med at unge menn er uerfarne, men veldig sexuelt aktive. I ditt tilfelle, ser det også ut til at dere har funnet en felles greie dere tenner på. Samtidig er damer i 40 åra de mest sexuelt aktive. Sier bare, nyt det og det er dessuten helt normalt og dere er voksne begge 2😊 Anonymkode: cd6d7...877
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 Kanskje du skulle brukt mer tid på grammatikk enn på denne eldre dama. Anonymkode: f980c...c60 10
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #6 Skrevet 6. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skulle brukt mer tid på grammatikk enn på denne eldre dama. Anonymkode: f980c...c60 Hva har grammatikk å gjøre her. Er det ett rettskrivning kurs? Anonymkode: eca67...f60 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #7 Skrevet 6. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva har grammatikk å gjøre her. Er det ett rettskrivning kurs? Anonymkode: eca67...f60 Nei, men det er ganske fint å ha riktig språkbruk i livet, spesielt når du studerer. Anonymkode: 18da0...e79 7
Gjest Allis Skrevet 6. desember 2017 #8 Skrevet 6. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skulle brukt mer tid på grammatikk enn på denne eldre dama. Anonymkode: f980c...c60
Katten.2.0 Skrevet 7. desember 2017 #9 Skrevet 7. desember 2017 8 hours ago, AnonymBruker said: Nei, men det er ganske fint å ha riktig språkbruk i livet, spesielt når du studerer. Anonymkode: 18da0...e79 Og spesielt når lager en tråd for å komme med semidårlig erotikk. 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #10 Skrevet 7. desember 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, men det er ganske fint å ha riktig språkbruk i livet, spesielt når du studerer. Anonymkode: 18da0...e79 Sant nok, men ikke sikkert at mobil alltid spiller på lag heller. Hehe. Anonymkode: eca67...f60
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #11 Skrevet 7. desember 2017 5 timer siden, Katten.2.0 skrev: Og spesielt når lager en tråd for å komme med semidårlig erotikk. Det var sånn det opplevdes for meg, uten at jeg gikk inn på nærmere detaljer. Dette var en opplevelse og ikke en erotisk novelle. Anonymkode: eca67...f60
Gjest Alterego666 Skrevet 7. desember 2017 #12 Skrevet 7. desember 2017 16 timer siden, Katten.2.0 skrev: Og spesielt når lager en tråd for å komme med semidårlig erotikk. Det hender jeg får lyst til å kommentere dårlig semantikk og ortografi på KG. Da pleier jeg å spørre meg selv: - Er budskap eller rettskriving viktigst her? - Hvordan ønsker jeg å fremstå på KG, som en diskusjonspartner eller en kverulant?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #13 Skrevet 8. desember 2017 Hva er greia med at dere damer mobber ts for hvordan han skriver?? For alt dere vet kan han ha lese og skrivevansker. Burde vært rapportert sånne ting, fordi det skaper dårlig klima og har INGEN ting med tråden å gjøre.. Anonymkode: 20f9a...815 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #14 Skrevet 8. desember 2017 Kjenner det igjen. Hatt noen liknende eventyr tidlig i 20-årene. Den gifte nabokona hadde problemer med gubben, og da jeg møtte henne på fylla ledet det ene til det andre, og vi avtalte et lite møte neste dag. Beste sexen jeg har hatt noen gang. Det er noe med det forbudte, og kåtskapen som kommer ved det. Spesielt med tanke på at hun var en dame som helt sikkert hadde mangel på bekreftelser på hjemmebane, og trengte et eventyr. Et stort pluss var selvsagt hun deler min fasinasjon for bondage, og det ble en del lek i månedene som fulgte, til jeg gikk inn i et annet forhold. Savner likevel sexen, spesielt hennes orale egenskaper. Har verken før eller siden opplevd noe liknende, og må innrømme at jeg savner det litt. Anonymkode: 796a0...256
theyoungstudent Skrevet 8. desember 2017 #15 Skrevet 8. desember 2017 Skjønner den. Eksen min var 61, jeg var 18. Noenganger er det bare for bra til å gå glipp av.
Kragebein Skrevet 8. desember 2017 #16 Skrevet 8. desember 2017 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Kragebein, mod
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #17 Skrevet 9. desember 2017 På 6.12.2017 den 7.20, AnonymBruker skrev: Har en fetish tror jeg, jeg har så vilt digge erfaringer med eldre damer Jeg syns damer som er eldre enn meg er det diggeste som finnes. Dem er mye mer liberale og gjør så deilige ting. Har en opplevelse der jeg var ff til ei på 48, når jeg studerte å bodde i Tromsø. Bodde i hennes hybelen. Hun var singel å hekta på unge menn på type 20, som jeg var da. Hun hadde supersans for tynne gutter yngre menn. Hun likte også godt de gangene jeg gikk i svarte trange skinnbukser. Hun fortalte hun hadde fetish for svart stramt skinn.Jeg hadde bodd hos hun en måneds tid, når hun en helg ba meg til middag og et glass rødvin. Det endte ganske raskt med at hun kommenterte mine svarte trange skinnbukser, sa det var så tøft å se gutter som gikk skikkelig sånn kledd. Jeg var jo allerede kåt å det vokste under den trange skinnbuksen. Uten boxer under, som det ikke var plass til, vistes dette lett. Det endte med min villeste natt. Etter at hun hadde fått meg til orgasme flere ganger, var jeg helt hekta. På forelesningen par dager senere, var jeg fortsatt omtrent i transe etter opplevelsene. Hun hadde en helt spesiell måte å gi meg orgasme, ikke details, men mange ganger varte orgasmen i noen minutter😊.Det ble mange omganger etter den første, men etter ett år, flyttet jeg studiested, men savner det bare så mye, det hun ga meg😙 Anonymkode: eca67...f60 Jada. Er helt vanlig at en mann har orgasme i flere minutter Anonymkode: fe473...7e1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #18 Skrevet 9. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner det igjen. Hatt noen liknende eventyr tidlig i 20-årene. Den gifte nabokona hadde problemer med gubben, og da jeg møtte henne på fylla ledet det ene til det andre, og vi avtalte et lite møte neste dag. Beste sexen jeg har hatt noen gang. Det er noe med det forbudte, og kåtskapen som kommer ved det. Spesielt med tanke på at hun var en dame som helt sikkert hadde mangel på bekreftelser på hjemmebane, og trengte et eventyr. Et stort pluss var selvsagt hun deler min fasinasjon for bondage, og det ble en del lek i månedene som fulgte, til jeg gikk inn i et annet forhold. Savner likevel sexen, spesielt hennes orale egenskaper. Har verken før eller siden opplevd noe liknende, og må innrømme at jeg savner det litt. Anonymkode: 796a0...256 Hun må ha vært veldig vid? Anonymkode: c59eb...2ed
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #19 Skrevet 9. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun må ha vært veldig vid? Anonymkode: c59eb...2ed Hvorfor?? Anonymkode: 0f815...eaa
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #20 Skrevet 9. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor?? Anonymkode: 0f815...eaa Hun var norsk. Følg med. Norske kvinner er vide som faan. Anonymkode: 8f75c...914
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå