flinkeceline Skrevet 6. desember 2017 #1 Del Skrevet 6. desember 2017 Merker typen min er blitt mere likegyldig hva angår meg, mitt utseende, vår seksualitet, familie, og venner. Ingenting spesielt er skjedd. Vi har ikke kranglet, vi koser oss like godt som før, men det er kun blitt sjeldnere. Siden vi har hver vår jobb går vi nesten på tur etter sosiale utflukter og påfunn. Enten han er på kontordelen i hjemmet eller jeg er på kjøkkenet. Og jeg lurer på hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #2 Del Skrevet 6. desember 2017 45 minutter siden, flinkeceline skrev: Merker typen min er blitt mere likegyldig hva angår meg, mitt utseende, vår seksualitet, familie, og venner. Ingenting spesielt er skjedd. Vi har ikke kranglet, vi koser oss like godt som før, men det er kun blitt sjeldnere. Siden vi har hver vår jobb går vi nesten på tur etter sosiale utflukter og påfunn. Enten han er på kontordelen i hjemmet eller jeg er på kjøkkenet. Og jeg lurer på hvorfor? Hva er blitt sjeldnere? Hva mener du med at dere går på tur etter sosiale utflukter og påfunn?? At dere går hver deres gang...at dere leter etter det....at dere går på tur etterpå??? Og hva slags påfunn mener du? Mener du at dere sitter i hver deres rom (dette med kontor og kjøkken)? Synes det var veldig vanskelig å skjønne dette innlegget... Anonymkode: 0b7bb...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juniper Skrevet 6. desember 2017 #3 Del Skrevet 6. desember 2017 Har du prøvd å snakke med han om det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flinkeceline Skrevet 11. desember 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 11. desember 2017 Hvem da? Typen eller Anonymbruker? On 12/6/2017 at 11:42 AM, Juniper said: Har du prøvd å snakke med han om det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GoldenLioness Skrevet 11. desember 2017 #5 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) Prat med han. Spør han rett ut hva han føler for deg og hvordan han føler forholdet deres er. Jeg gjør det med jevne mellomrom med mannen og etter 11 år sammen så har vi oppdaget hvor viktig det er å snakke om sånt da det er lett å glemme å faktisk være kjærester og gjøre ting sammen oppi tidsklemma og hverdagen. Endret 11. desember 2017 av GoldenLioness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå