Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #1 Skrevet 31. januar 2005 Er det mulig å blokkere visse nr på mobilen(inkommende samtaler)?
Cata Skrevet 31. januar 2005 #3 Skrevet 31. januar 2005 Joda, noen mobiler kan - ihvertfall til en viss grad. Min Siemens har et såkalt anropsfilter og det mener jeg kan blokkere telefonnumre fra grupper i hvertfall. Dvs. strengt tatt tror jeg at den blokkerer alle og så må man åpne igjen for den gruppen man vil kunne motta oppringninger fra. Litt klønete forklart, men -altså- noen mobiler kan til en viss grad blokkere innkommende samtaler.
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #4 Skrevet 1. februar 2005 Nokia har en mulighet som kun tillater anrop fra nummer lagt i en bestemt gruppe. Da kan du jo f.eks legge det aktuelle nummeret du ikke vil motta telefoner fra i en bestemt gruppe, og godta alle andre grupper enn denne. Om du har Nokia, da...
~sikka~ Skrevet 1. februar 2005 #5 Skrevet 1. februar 2005 Ja men da må den operatøren du har støtte dette da...netcom gjør det hvertfall ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå