Gå til innhold

Billige, men fine reisemål og hotell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på om dere har noen tips til ferier/reisemål som ikke koster så mye, da jeg er student. Kan selvfølgelig koste et par tusen+, da jeg ikke har typisk studentøkonomi (bor hjemme, og studerer i egen by), men hvor er det billig å ta seg en tur i kanskje 4-5 dager? Vet dere om noen hoteller hvor man får litt for pengene på stedet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvis budsjettet er et par tusen for både fly og opphold i 4-5 dager, da blir det stramme greier, men hvis du tenker på kun overnatting, så skal det være fint mulig med en grei standard i byer som f. eks Praha eller Budapest, men da gjerne litt utenfor selve "smørøyet". Klarer du deg med hostel, så finner du nok noe de fleste steder. Nå nærmer det seg jul og høysesong, så prisene er nok litt høyere nå enn hvis du venter til over nyttår. 

Skrevet

Mitt tips er å bo hos privat person.Jeg var nylig i  Edinburgh(som forresten anbefales varmt),og da booket vi leilighet via booking.com Prisen var god og fordelen var at vi hadde fult utrystet kjøkken som gjorde at vi kunne spise noen noen av måltidene "hjemme". Pluss at det ble mye mere koselig enn på et hotell :)

Anonymkode: 10ff2...efe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...