Gå til innhold

Flere som gjør som meg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i kjoler og kjørt. Men hvis det blir kaldt så har jeg på både superundertøy og ull strømpe bukse.

Flere som gjør som meg ? 

Anonymkode: fae7e...355

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: 749be...24d

• Liker 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: bf5c2...598

Skrevet

Jeg liker best å bruke kjoler og skjørt når det er pluss grader ute. 

Anonymkode: 9991e...d86

Skrevet

Ja. Av og til to tykke strømpebukser under. Men velger jo også som regel tykkere strikke/ullkjoler- og skjørt på vinteren, ikke sommergarderoben med masse lag under. 

Skrevet

Jeg bruker to par ribbestrikkede strømpebukser når det er kaldt med knestrømper over. Noen ganger leggvarmere over der igjen.

Anonymkode: 3f843...d3d

Skrevet

Nei, jeg bruker tykke strømpebukser. Jeg liker de sorte fra b-young med fleece på innsiden. Men liker vanlige tykke i ull også. Kjolene og skjørtene er tykkere også.

• Liker 1
Skrevet

Bruker ullstrømpebukser til kjoler og skjørt når det er kaldt ute. Har også en ullhotpants fra devold som jeg bruker under kjolen hvis det er skikkelig kaldt. 

Personlig så synes jeg det er varmere å bruke kjole/skjørt med ull under enn jeans på vinteren. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, FluffyJuggernaut skrev:

Nei, jeg bruker tykke strømpebukser. Jeg liker de sorte fra b-young med fleece på innsiden. Men liker vanlige tykke i ull også. Kjolene og skjørtene er tykkere også.

Hvordan er de fra b-Young, jeg bruker bare kjoler, men tåler ikke ull, så de hørtes veldig bra ut. Er de høye i livet, hvordan er størrelsen og sklir de lett ned?

Anonymkode: a1c91...83e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er de fra b-Young, jeg bruker bare kjoler, men tåler ikke ull, så de hørtes veldig bra ut. Er de høye i livet, hvordan er størrelsen og sklir de lett ned?

Anonymkode: a1c91...83e

Jeg vil påstå at de er ganske normale i livet og størrelsene (kanskje litt stor). De sklir litt ned i løpet av dagen, så man må trekke de litt opp, men det er ikke for ille. Det er stretch i de, så om du ikke vasker de med skyllemiddel så holder de seg finere lengre.

Skrevet

Ja, minus superundertøyet. Jeg bruker ulltrøye og ullstrømpebukser under kjole, og går med kjole alle årstider. 

Skrevet

Nei. Ullstrømpebuksen er nok. 

Anonymkode: 4873a...f1c

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, skruf skrev:

Bruker ullstrømpebukser til kjoler og skjørt når det er kaldt ute. Har også en ullhotpants fra devold som jeg bruker under kjolen hvis det er skikkelig kaldt. 

Personlig så synes jeg det er varmere å bruke kjole/skjørt med ull under enn jeans på vinteren. 

Enig i alt her. Gjør det samme. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, bruker kun strømpebukse, og stort sett ikke i ull, selv om det er kaldt ute (ellers blir det for varmt for meg).

Mvh Yvonne :heiajente: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker ullstrømpikk hele vinteren. Går med kjole hver dag. Er det ekstra kaldt har jeg ullskjorte fra Cubus under

Anonymkode: d8919...e4d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...