Gå til innhold

Datter bruker elektrisk tannbørste som vibrator!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene, etter min datter (19) har gått på skole bruker jeg å reie opp sengen hennes. Nesten hver dag har jeg funnet en elektrisk tannbørste under hodeputen hennes.. 

Jeg ser/hører at hun ellers bruker vanlig tannbørste.. 

Jeg hører også noen ganger lyden av den på natten? 

Burde jeg ta opp dette med henne?

Anonymkode: 458c5...2e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på forholdet og hvor "prippen" eller brautende du er. Og hva du vil med samtalen. Du kan jo komme med forsiktige hint om at kondomeriet finnes, og at det finnes mer egnede ting enn elektrisk tannbørste. 

Anonymkode: ea0c0...258

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Du sier ingenting, hva din VOKSNE datter gjør har du ingenting med.

Skrevet

Gi henne en ordentlig vibrator. ;)

Neida, men seriøst. Du har ingenting med det å gjøre. 

• Liker 3
Skrevet

Nei, nei, nei, nei. Nei. Herregud. La datteren din få ha sexlivet sitt i fred. Hva har du inne på rommet hennes å gjøre uansett? Hun er 19 år gammel, det er ikke ditt ansvar å reie opp sengen hennes. Hadde låst døra til rommet dersom jeg var din datter, du som forelder har ikke noe med hennes ting å gjøre. 

• Liker 18
Skrevet

Og hvem legger en elektrisk tannbørste under hodeputa når man vet at mor kommer og rer opp senga? Har vanskelig for å tro på dette jeg altså.

Anonymkode: 6af9f...19e

• Liker 31
Skrevet

Hva i alle dager gjør du inne på din datters rom?? Hørt om privatliv eller??

Dessuten, å re opp sengen er ikke bra. Det beste er å la senga få lufte

Anonymkode: 4413f...da6

• Liker 8
Skrevet

Gi henne husarrest! Og hvis ikke det hjelper, send henne på koranskole i Somalia.

• Liker 16
Skrevet

Med mindre det er din tannbørste så skal du ikke si noenting. La nå jenta få litt privatliv.

• Liker 9
Skrevet

Du får kjøpe henne en vibrator til jul 👍😀

Skrevet

Hva hadde du gjort om du hadde hatt en sønn, og du fant lettkledde bilder av damer/menn på rommet hans? Hadde du komfrontert han om runking?

La nå den voksne dama/dattra de fingre og komme så mye hun vil

Anonymkode: 75359...4d8

• Liker 3
Skrevet

Alle har faktisk RETT på privatliv. Detre har dub ikke noe med!

Anonymkode: f138e...c27

• Liker 4
Skrevet

Om du trenger å si noe, vær positiv. 

Si at du synes det er bra hun tar tannhelsen såpass alvorlig. At det er flott hun har en børste under puten klar til bruk når behovet (for tannpuss) melder seg. 

Kanskje vil hun begynne å re senga selv :fnise:

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De siste dagene, etter min datter (19) har gått på skole bruker jeg å reie opp sengen hennes. Nesten hver dag har jeg funnet en elektrisk tannbørste under hodeputen hennes.. 

Hvorfor begynte du med å re opp sengen hennes de siste dagene? :klo:

Anonymkode: a8692...d25

• Liker 8
Skrevet

Herregud jenta er 19 år! Hva har du inne på rommet hennes å gjøre? Å hvorfor i alle dager driver du å rer opp senga hennes? Nei du skal ikke ta opp sexuallivet til din VOKSNE datter, ligg unna. 

Anonymkode: 9e3a3...e6b

• Liker 2
Skrevet

Nå ble jeg plutselig redd det var min mor som skrev tråden. Jeg er nemlig 19 og min mor går inn på rommet mitt når jeg er på skolen. Hvis hun hadde sagt det til meg hadde det blitt flaut og hun hadde ikke oppnådd noen ting.

Så hvis du er min mor, ikke rot i sakene mine, plis!

Anonymkode: 5c6a7...e27

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Moren min tok opp med meg en gang, mens hennes venninne sto å flirte. Snakk om skam. Tok 10 år før jeg brukte vibrator igjen og har det øyeblikket svidd fast i minnet.

Kunne ønske moren min ikke sa noe om det. Hadde vi nå ennå hatt et åpent forhold hvor det var normalt å ta opp slike ting. Samtidig tenker jeg, hva vil mødre med å ta opp slikt med døtre? ?

Anonymkode: 963c2...14f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...