Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kort lutealfase og har fått Lutinus av gynekolog. Skal ta den 2 dager etter eggløsning og frem til evt mens/positiv graviditetstest.

Om jeg får mensen skal jeg slutte med pillene også begynne på igjen neste eggløsning? Leste i pakningsvedlegget at brå slutt kunne gi angst osv. 

Noen med erfaring?

Anonymkode: d7e9d...b6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brå slutt er null problem for meg, i alle fall. Det har jeg gjort hver gang jeg har fått mensen. Har heller aldri hørt om noen andre som har fått problemer av det. Jeg har trappet ned når jeg har brukt den under graviditet, men det er ikke på grunn av fare for angst :) 

Skrevet

Ts her..

Tenker at de som får problemer med angst er kanskje de som har angst fra før. Godt å høre at du ikke opplevde noe av å starte opp hver mnd 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her..

Tenker at de som får problemer med angst er kanskje de som har angst fra før. Godt å høre at du ikke opplevde noe av å starte opp hver mnd 

Jepp, det står jo i pakningsvedlegget at brå seponering kan føre til økt angst, så det gjelder nok bare dem som lider av det fra før av. Om dette er noe du bekymrer deg for, er det vel ikke noe i veien for at du trapper ned hver gang?

Skrevet
3 timer siden, miore skrev:

Jepp, det står jo i pakningsvedlegget at brå seponering kan føre til økt angst, så det gjelder nok bare dem som lider av det fra før av. Om dette er noe du bekymrer deg for, er det vel ikke noe i veien for at du trapper ned hver gang?

Nei, beskymrer meg ikke. Har ikke angst så det skal nok gå bra

Skrevet

Jeg har sluttet på lutinus etter å ha gått på dobbeldose (6 tabletter om dagen),og det har gått bra for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...