Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på omdet er sant at de ikke skriver ned verdien mer Skal ha noe der som koster meg 220 NKR :-?

Send meg gjerne PM om dere ikke vil skrive her :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte for ca to uker siden, og da skrev de i hvertfall ned verdien.

Skrevet

Supert.

Da blir det dermaligica annsiktskrem med farge til meg :)

Skrevet
Pass deg for den hvis du ikke har testet den; jeg ble "less than impressed" over resultatet. Ekle farger (jeg har medium), og klissete, selv på tørr hud.
Skrevet
Pass deg for den hvis du ikke har testet den; jeg ble "less than impressed" over resultatet. Ekle farger (jeg har medium)' date=' og klissete, selv på tørr hud.[/quote']

har akkurat tatt på meg den i medium farge nå og synes den er super :ler: fikk prøve hos hudpleieren på lørdag :wink:

Skrevet

:-) Smak og behag er tydeligvis forskjellig. Jeg ville så gjerne like den, men har gitt opp, mer eller mindre. Nå blir den bare brukt i nødstilfeller, hvis jeg skal rett på trening en morgen (=sjelden :ler:) eller noe slikt.

Skrevet
:ler: jaja.. bare du får brukt den opp så :wink: stor prisforskjell da, halv pris på lookfantastic i forhold til på duft.no hvor jeg sjekket først.
Gjest Daniella_
Skrevet
:-) Smak og behag er tydeligvis forskjellig. Jeg ville så gjerne like den' date=' men har gitt opp, mer eller mindre. Nå blir den bare brukt i nødstilfeller, hvis jeg skal rett på trening en morgen (=sjelden :ler:) eller noe slikt.[/quote']

Jeg likte den heller ikke. VIL også like den, men... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...