Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten 7 uker siden jeg hadde spontanabort.. og ennda ingen mens.. Er så lei av å vente. Har såå lyst å bli gravid igjen. Topper seg med at ganske Mangen rundt meg i min krets er blitt gravid. 

Mellom15-26 nov ca hadde jeg mye utflod og slim. Håper dette var eggløsning. Tok test på lørdag 2 desember, og den var veldig blank. Har ellers hatt siste 3/4 ukene hatt mensmurringer. 

For dere som har mistet, når ble du gravid igjen? Trenger noen glad historier :)

Videoannonse
Annonse
Gjest GoldenLioness
Skrevet

Måtte ta utskrapning så tok noen måneder før mensen kom tilbake og jeg fikk EL igjen. Men det er jo normalt så stresset ikke. Det tok ca 6 mnd før kroppen var i gjenge igjen, og da ble jeg gravid med en gang :) 

Skrevet

Rakk ikke å få mensen tilbake, så 4 uker etter sa fikk jeg positiv test igjen☺

Anonymkode: fdd7f...650

Skrevet
12 timer siden, GoldenLioness skrev:

Måtte ta utskrapning så tok noen måneder før mensen kom tilbake og jeg fikk EL igjen. Men det er jo normalt så stresset ikke. Det tok ca 6 mnd før kroppen var i gjenge igjen, og da ble jeg gravid med en gang :) 

Så bra du ble gravid med en gang kroppen var i gjenge👍🏻 Jeg var hos gynekolog noen dager etter SA og han sa at det var tomt. Bittelitt som kom til å komme ut med blødningen, og det er jeg ganske sikker på kom rett før jeg sluttet å blø. 

Har fått negativ test på lørdag, så jeg er vertfall ikke gravid lengre. Føler kroppen min er ganske "normal" igjen. 

Håper jeg får kroppen min igang snart, er så lengtet ☺️

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rakk ikke å få mensen tilbake, så 4 uker etter sa fikk jeg positiv test igjen☺

Anonymkode: fdd7f...650

Så herligt! Håper selvsagt det skjer her og, men tok en test lørdag og den var negativ. Får se om jeg ikke får mensen om 1-2 uker så får jeg teste igjen. Har masse murringer, og det var forsåvidt tegnet jeg hadde sist jeg var gravid, håper det er noe annet en mens som dannes her inne 🙈

Skrevet

4 uker etter SA og før første mens :) 

Anonymkode: 97b27...ba0

• Liker 1
Skrevet

Hadde utskrapning i juli og har fortsatt ikke klaffet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...