Gå til innhold

Første natt sammen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg møtt en superbra fyr, dette er 3 daten, og jeg skal sove over hos han.... Jeg bare lurer på, hva bruker dere å sove med første natten? Tskjorte og truse eller hva?...Og jeg vil jo ikke sove helt uten sminke, hvordan skal jeg gjøre det? Vil ihvertfall ha mascara og concealer så han ikke blir helt skremt av de mørke ringene under øynene...:laugh: Ikke ofte jeg har overnattet hos en fyr før som jeg liker SÅ godt, så jeg vil jo gjerne gjøre et godt inntrykk!! 

Anonymkode: 7fa25...5c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🙄

Anonymkode: b2dba...00f

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ett råd, vent litt til.

Anonymkode: 986f4...261

• Liker 8
Skrevet

Jeg sov i truse og en av hans t-skjorter første gang jeg overnattet hos han. Hadde ikke planlagt overnattingen så jeg la meg med sminke og så ut som en bustete vaskebjørn dagen etterpå.

Hadde jeg kunne planlagt så hadde jeg tatt med meg noe jeg syns er behagelig å sove i, men også noe som var pent/sexy. Og jeg hadde nok også tatt av meg all sminken, men du gjør det du føler deg komfortabel med.

• Liker 4
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg møtt en superbra fyr, dette er 3 daten, og jeg skal sove over hos han.... Jeg bare lurer på, hva bruker dere å sove med første natten? Tskjorte og truse eller hva?...Og jeg vil jo ikke sove helt uten sminke, hvordan skal jeg gjøre det? Vil ihvertfall ha mascara og concealer så han ikke blir helt skremt av de mørke ringene under øynene...:laugh: Ikke ofte jeg har overnattet hos en fyr før som jeg liker SÅ godt, så jeg vil jo gjerne gjøre et godt inntrykk!! 

Det virker ikke som du er klart for overnatting riktig enda...

1. Ta av ALL sminken
2. Sov i det du pleier
3. Blir han skremt, er han ikke noe å ha uansett...

Du gjør ikke et godt inntrykk å sove med sminke på og våkne opp som en panda rundt øynene og sjoldete sminke overalt...og på sengetøyet..

• Liker 11
Skrevet

Tenker denne tråden er laget av en sjalu avstandsforelskelse. 

Anonymkode: b2dba...00f

Skrevet

Jeg hadde fjernet sminken. Dersom han ikke takler deg uten så er han ikke mann nok for meg. Jeg hadde sovet i en singlet og trusa eller bare trusa. 

Anonymkode: 295e1...07e

• Liker 5
Skrevet

Jeg har alltid brukt t skjorte og truse. Naken sover jeg sjeldent, da har det vært fordi vi har vært dødsfulle og ikke orker å dusje eller kle på oss etter sex. Og det er helt innafor å dotte litt concealer på ønskede områder "i smug" på badet etter du har tatt av deg sminken i startfasen den første tiden om du føler deg mer vel med det, men ikke bruk så mye så han kan se det!  Men sånn jeg har pleid å gjøre det så har vi hatt sex, dusjet, (tatt av sminken i dusjen), lagt oss til å sove, og med en gang på morgenen jeg våkner så går jeg for å "drikke vann" mens han sover og da tar jeg på litt concealer eller pudder og skyller munnen med tannkrem så jeg fremstår litt mer fresh når han våkner :P 

Anonymkode: 67da1...5ee

Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke giddet å stresse med det at han kom til å se meg uten sminke. 

Da slipper man å kline det utover putetrekket, få sminke gnidd utover trynet og man ser ofte ikke særlig lekker ut når man våkner uansett. 

Takler ikke en fyr at jeg har kviser, mørke ringer rundt øynene så får det egentlig være det samme. Foretrekker at jeg kan vise meg uten sminke når jeg er med en kjæreste. 

Jeg hadde sovet i det jeg pleier å sove med. 

Endret av Elaine Marley
  • Liker 3
Skrevet

Jeg snorker som en gris, har morgenånde som alle andre og iblant får jeg svettetokter. Men vet du hva, om jeg skal sove med ei jente jeg liker for første gang tenker jeg ikke et sekund på det, det eneste som står i hodet mitt er hvor grundig jeg skal knulle henne og hvor fint vi skal ha det etterpå. Du må lære deg å bekymre deg litt mindre og glede deg litt mer!

Anonymkode: 1255c...0cb

• Liker 3
Skrevet

Som de andre sier, gjør som du pleier. Ta av sminke (om han ikke liker deg uten er han faktisk ikke noe å samle på). 

Jeg sov naken og uten sminke, og han liker meg best uten fant jeg ut etter det.  Han forstår ikke at jeg skal sminke meg til hverdags og gjør det han kan for å hindre meg :ler:

Anonymkode: 00eb2...047

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: caea0...f7b

Skrevet

Ta av deg sminken som om det er det mest naturlige i verden... gjerne med baderomsdøren åpen. Sov i en truse og t-skjorte. 

Anonymkode: 768c6...063

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Anonymkode: caea0...f7b

Jeg er 22, han 24... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...