AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 Barnet vårt fikk bunad (eller drakt) til 17.mai. Da var den litt for stor, men det gjorde ingenting. Nå passer den perfekt og jeg kunne tenke meg at barne bruker den en gang til før den blir for liten Er det teit med barnebunad på julaften, welv om vi kun skal være hjemme denne dagen? Anonymkode: 3dc6a...5f4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 Nei, det er ikke teit! I min familie har vi alltid på oss bunad på julaften. I fjor hadde jeg den på meg på jobb, og vi har den også på når/hvis vi går i kirken eller er i selskap. Julaften pynter man seg, uansett om man "bare" er hjemme hele dagen. Ta på drakten, bruk den mest mulig. Det er som du sier, ikke så lang tid før den blir for liten... Utnytt tiden, tenker jeg Anonymkode: 1fc7c...ed2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #4 Skrevet 5. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barnet vårt fikk bunad (eller drakt) til 17.mai. Da var den litt for stor, men det gjorde ingenting. Nå passer den perfekt og jeg kunne tenke meg at barne bruker den en gang til før den blir for liten Er det teit med barnebunad på julaften, welv om vi kun skal være hjemme denne dagen? Anonymkode: 3dc6a...5f4 Bunad er julaftenklær for hele familien her. Før julen ringes inn er det av med koseklær og på med finstasen. Kjører vi til kirken så ser vi alltid flere i bunader. Anonymkode: eae2e...9d2 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #5 Skrevet 5. desember 2017 Takk for svar. Da går vi for bunad Ts Anonymkode: 3dc6a...5f4 1
Arkana Skrevet 5. desember 2017 #6 Skrevet 5. desember 2017 Det er ikke teit, men det kan kanskje bli varmt og ubehagelig med bunad innendørs. Hos oss pynter vi oss alltid på julaften, selv om vi aldri går ut døren og selv de årene det bare er kjernefamilien som feirer. 2
Måbarefåsiat... Skrevet 5. desember 2017 #7 Skrevet 5. desember 2017 Jeg hadde bunad på julaften i hele barndommen. Nå som voksen bruker jeg ikke det på julaften, jeg synes det er for tungt og varmt.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #8 Skrevet 5. desember 2017 Ts her igjen. Vi pynter oss jo selvsagt, i både kjoler/skjørt og dress. Det blir kanskje litt varmt med bunad, men regner med at den ikke blir på hele dagen. Kanskje med hvite sokker i stedet for strømpebukse Anonymkode: 3dc6a...5f4
Honey Dew Skrevet 5. desember 2017 #10 Skrevet 5. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: nei Anonymkode: d8cbe...db5 Hvorfor nei?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #11 Skrevet 5. desember 2017 2 timer siden, Honey Dew skrev: Hvorfor nei? "Nei, det er ikke teit". AB svarte på spørsmålet ditt. Flere andre har gitt begrunnelsen. Anonymkode: 97b6e...133 1
Gjest Coolaid Skrevet 5. desember 2017 #12 Skrevet 5. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Barnet vårt fikk bunad (eller drakt) til 17.mai. Da var den litt for stor, men det gjorde ingenting. Nå passer den perfekt og jeg kunne tenke meg at barne bruker den en gang til før den blir for liten Er det teit med barnebunad på julaften, welv om vi kun skal være hjemme denne dagen? Anonymkode: 3dc6a...5f4 Det passer helt perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå