Gjest Bhsiltsk Skrevet 31. januar 2005 #1 Skrevet 31. januar 2005 Sesong 5 - første episode. Til nå har jeg bare fått sett halve episoden, for jeg måtte ta den opp i går. Så langt er jeg skuffet over Rory som ikke tenker lenger enn nesa rekker. Jeg er også skuffet over Lane som tross alt liksom skal ha en særdeles moralsk oppvekst. Hun burde reagert litt annerledes... Likte hvordan hun satte band-gutta på plass Luke og Lorelai... Sukk og dobbeltsukk... Når de snakker i telefonen og Luke sier "Dear God, yes!" Åh... Sookie er bare herlig!!! Richard og Emily var søte når de småkranglet og hun krøp ut vinduet i trusa. Og så teite Dean... Blæh!!
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #2 Skrevet 31. januar 2005 Jeg fikk ikke sett det! Kan du ikke ta et lite resyme?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 31. januar 2005 #3 Skrevet 31. januar 2005 Jeg fikk ikke sett det! Kan du ikke ta et lite resyme? Har ikke sett hele selv, jo
Morea Skrevet 31. januar 2005 #4 Skrevet 31. januar 2005 Jeg føler meg litt lost i forhold til hva som skjer nå. Har ikke sett på på en god stund. Det med Luke har jeg fått med meg, det måtte jo bare skje før eller senere. Men søte er de!! Men har ikke helt fått med meg hvorfor han som dattra roter med er gift. Er de ikke ganske unge? Ikke ser det ekteskapet helt bra ut heller, for å si det mildt..
Tuddelidu Skrevet 31. januar 2005 #5 Skrevet 31. januar 2005 Jeg fikk ikke sett denne episoden, jeg Vet noen om den går i reprise noen gang??
~sikka~ Skrevet 31. januar 2005 #6 Skrevet 31. januar 2005 Tror det går i reprise på lørdager.. Dette er hva jeg husker fra episoden igår: Rory fortsatte å rote med Dean, Lorelai og Rory hadde en stor krangel ang dette da Lorelai fersket Rory og Dean. Richard og Emily separeres, Richard skal flytte inn i the poolhouse. Emily reiser til Europa på ferie og Rory ble med for å komme seg bort fra Lorelei og sikkert også Dean for hun er forvirret over dette med han. Lorelei og Luke er blitt sammen, men ingen av dem vet helt hvor de har hverandre enda.
~sikka~ Skrevet 31. januar 2005 #7 Skrevet 31. januar 2005 Men har ikke helt fått med meg hvorfor han som dattra roter med er gift. Er de ikke ganske unge? Ikke ser det ekteskapet helt bra ut heller, for å si det mildt.. De er vel sikkert gift fordi de elsker hverandre... eller trodde det De skal sikkert være 20 eller noe sånt, vanlig å gifte seg i den alderen der borte da. Ser ut som hu kona til Dean sliter litt med dette ja. I går glemte Dean telefonen sin hjemme og Rory ringte ham sent på kvelden, kona tok telefonen og Rory la på. Dean ble fly forbanna når han fikk høre at kona hadde svart hans telefon (følte seg nok meget skyldig ) ... det sluttet med at kona lagde oksestek til ham for n'te gang, og denne gangen gjorde hun det visst riktig... så hun håper visst å redde ekteskapet ved å lage mat til ham eller noe... han "jobber sent" hver kveld, så hun prøver å få ham til å være hjemme....
Gjest totten Skrevet 31. januar 2005 #8 Skrevet 31. januar 2005 Ser ut som hu kona til Dean sliter litt med dette ja. I går glemte Dean telefonen sin hjemme og Rory ringte ham sent på kvelden, kona tok telefonen og Rory la på. Dean ble fly forbanna når han fikk høre at kona hadde svart hans telefon (følte seg nok meget skyldig ) ... det sluttet med at kona lagde oksestek til ham for n'te gang, og denne gangen gjorde hun det visst riktig... så hun håper visst å redde ekteskapet ved å lage mat til ham eller noe... han "jobber sent" hver kveld, så hun prøver å få ham til å være hjemme.... Ble særs skuffet over Dean da ja, han som alltid har vert en god gutt... trode han skulle hjem og fortelle det til kona jeg... Ikke bra ikke bra... Syntes foresten ikke det som skjedde mellom han og Rory var det verste, at en serie tar opp slike ting som skjer til stadighet er bra syntes jeg og det er mennekselig og feile... men at han ikke fortalte til kona at han ville ha en skilsmisse gjorde meg litt sint...
Gjest Bhsiltsk Skrevet 1. februar 2005 #9 Skrevet 1. februar 2005 De er vel sikkert gift fordi de elsker hverandre... eller trodde det De skal sikkert være 20 eller noe sånt, vanlig å gifte seg i den alderen der borte da. Vet ikke helt, jeg... Dean røpte seg jo litt for Luke på utdrikningslaget til Dean... Da han sa Rory sitt navn i fylla. Luke gjorde ikke noe stort nummer, og nevnte aldri det for Dean igjen. Likevel, jeg tror ikke Dean noengang kom over Rory, og giftet seg med Lindsay mer eller mindre fordi Lindsay hadde lyst til det. Siden Dean likevel ikke kunne få den han ville ha, kunne han ta til takke med det nest beste. Slik tror jeg det var. Det at Dean ikke sa noe til kona er jeg ikke overrasket over. Hvorfor skulle han være noe annerledes enn de fleste andre menn som er utro mot kona? Åh, så søte beskjeder Luke la igjen til Lorelai!!! :hjerter2: Sukk
~sikka~ Skrevet 1. februar 2005 #10 Skrevet 1. februar 2005 Oki - gikk glipp av et par episoder ifjor, må ha mistet et par viktige poeng på veien gitt
Gjest Bhsiltsk Skrevet 9. februar 2005 #11 Skrevet 9. februar 2005 Tja, hva skal man si? Luke og Lorelai er søte sammen, og Rory lot endelig stoltheten falle og sa unnskyld til Lorelai. Det var på tide! Skjønne Lane som ikke forstod at hun er forelsket. Dean blir mer og mer usmakelig og ekkel for hver episode. Lindsay og moren var jo horrible mot Rory, og jeg som kommer fra ei lita bygd, kjente skammen oppetter ryggen sammen med henne Sukk... Ikke lenge til nesten episode nå Håper vi får se mer av Luke og Lorelai, for de er såååå skjønne sammen!!!!
Gjest Bhsiltsk Skrevet 14. februar 2005 #12 Skrevet 14. februar 2005 Hvor ble det av søndagens episode, da?? :o De sa ingenting forrige søndag om å droppe Gilmore Girls til fordel for den :evil: fotballen?!?!?!? Håper de ikke har byttet dag, og at jeg ikke har fått det med meg, altså!!
Suzy Skrevet 14. februar 2005 #13 Skrevet 14. februar 2005 Glemte Gilmore Girls i går jeg! Var det ikek noen ?
Arwen Skrevet 14. februar 2005 #14 Skrevet 14. februar 2005 Glemte Gilmore Girls i går jeg! Var det ikek noen ? Glemte jeg også, håper det ikke var noe
Gjest Bhsiltsk Skrevet 14. februar 2005 #15 Skrevet 14. februar 2005 Det var ikke noe Gilmore Girls i går, nei. Satt klar med videospiller og allting, jeg. Skulle tro TVNorge er klar over sendeskjemaet sitt en uke i forveien, og at det går an å gi beskjed om slikt? Hadde gledet meg hele uken, jeg...
Gjest Emera Skrevet 14. februar 2005 #16 Skrevet 14. februar 2005 Glemte det jeg og. Bra at det ikke var noe da! Vi får visst bare venne oss til at hvilken som helst sportsbegivenhet går foran seriene vi koser oss med... Jeg har ikke sagt det før, men gjentar det gjerne ; GG går da på en fryktelig upraktisk tidspunkt nå..? Vet det er bare å ta opp, men så lenge tøtta (7 år) er oppe, er det så mye aktivitet i huset at jeg glemmer hele greia!
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2005 #17 Skrevet 14. februar 2005 Var det ikke GG går??? Det er jo superbra for jeg glemte hele greia
Tuddelidu Skrevet 14. februar 2005 #18 Skrevet 14. februar 2005 Og det aller verste var at det var ikke engang "ordentlig" fotball,det var bare "høydepunkter" :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #19 Skrevet 15. februar 2005 Flott! Jeg glemte det på søndag jeg også. Så da er det jo fint at det ikke ble, for dermed gikk jeg ikke glipp av noe. Men ja, altså, tvnorge og fotball hører bare ikke sammen. Ikke passer det med det folk forvente å få se på kanalen, og ikke kan de lage fotballsendinger som er gode heller. Altså blir hverken de som vil se fotball eller de som vil se serier fornøyd. RL burde gått på tv2 eller nrk, så hadde alle fått det bedre. Men, da hadde jeg jo gått glipp av en episode, så sånnsett er det jo greit :-?
Gjest lilletroll Skrevet 15. februar 2005 #20 Skrevet 15. februar 2005 Eneste gangen jeg har vært SUPERGLAD for at fotballen har gått foran en av seriene mine!! Jeg var nemlig bortreist og fikk hverken tatt opp eller sett på! Nå GLEDER jeg meg til neste søndag!! (Er på jobb, men DA kan jeg få tatt opp :-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå