AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 Hei. Jeg lurer på om det er mulig å finne ut om noen har fullført en utdannelse noe sted? F.eks om noen som startet på en bachelor samtidig som meg, men byttet studiested. Kan man da finne ut om person fullførte studiet et annet sted? Anonymkode: f541b...7b1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg lurer på om det er mulig å finne ut om noen har fullført en utdannelse noe sted? F.eks om noen som startet på en bachelor samtidig som meg, men byttet studiested. Kan man da finne ut om person fullførte studiet et annet sted? Anonymkode: f541b...7b1 Jeg vil tro at den beste og enkleste løsningen er å spørre vedkommende. Anonymkode: ee5e5...e0d 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 Du vil ikke få vite det uten vedkommendes tillatelse. Anonymkode: b68bc...3c1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #4 Skrevet 5. desember 2017 Det er jo bare å spørre vedkommende. Hvis du ikke føler at du kjenner personen godt nok bør du kanskje tenke litt over hvorfor du er så interessert i å vite dette. Anonymkode: dfa4e...7e2 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #5 Skrevet 5. desember 2017 Du kan starte et firma og lyse ut en stilling. Så kan du be vedkommende søke på stillingen og legge ved vitnemålet i søknaden. Lett som en plett. Anonymkode: 8406e...acf 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #6 Skrevet 6. desember 2017 Sjekk facebook! :-D Anonymkode: 0cb81...d59
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #7 Skrevet 6. desember 2017 Er det mulig å bli så nysgjerrig? Anonymkode: 01cd0...e68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå