jegerjenta Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 Er det bare jeg som blir litt oppgitt over denne fungsjonaliteten? Tror denne muligheten til å skrive anonymt gjør så det blir mye mer trolling her inne enn det det hadde vært om det ikke var mulig! Håper denne muligheten snart forsvinner..... 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 2 timer siden, jegerjenta skrev: Er det bare jeg som blir litt oppgitt over denne fungsjonaliteten? Tror denne muligheten til å skrive anonymt gjør så det blir mye mer trolling her inne enn det det hadde vært om det ikke var mulig! Håper denne muligheten snart forsvinner..... Da hadde nok temmelig mange medlemmer forsvunnet fra Kvinneguiden også... Anonymkode: bba03...f45 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 LES FORUMREGLENE!! Anonymkode: 3fb9b...0e8 1
Gjest Overrasket Skrevet 5. desember 2017 #4 Skrevet 5. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker said: LES FORUMREGLENE!! Anonymkode: 3fb9b...0e8 Hva mener du? Det er ikke noe i forumets regler som nedlegger forbud mot å diskutere bruk av en funksjon på generell basis.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #5 Skrevet 5. desember 2017 Enda en slik tråd. Anonymkode: 2e07a...b9d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #6 Skrevet 5. desember 2017 5 timer siden, jegerjenta skrev: Er det bare jeg som blir litt oppgitt over denne fungsjonaliteten? Tror denne muligheten til å skrive anonymt gjør så det blir mye mer trolling her inne enn det det hadde vært om det ikke var mulig! Håper denne muligheten snart forsvinner..... Funksjonen er her og den BLIR her : AnonymBruker-funksjonen Vi ønsker å tilby brukerne våre muligheten til å kunne poste skjult enten det gjelder sensitive spørsmål eller ikke. Ved å hake av for "post som anonym" når du skal legge inn et innlegg, vil brukernavnet ditt bli skjult i akkurat dette innlegget. Du er selv ansvarlig for å hake va denne boksen, moderatorene har ikke mulighet til å anonymisere innlegg i etterkant.Moderatorene har mulighet til å sjekke brukernavnet som står bak innlegget. Det er ikke lovt å gå til angrep på noen fordi de skriver som anonyme brukere- dette regnes som personangrep. Anonymkode: 2e07a...b9d 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #7 Skrevet 6. desember 2017 Nå får der være nok! AnonymBruker er en hedersbruker! Anonymkode: 891c2...6cf 4
Gjest Made4u Skrevet 7. desember 2017 #8 Skrevet 7. desember 2017 På 5.12.2017 den 20.38, AnonymBruker skrev: Da hadde nok temmelig mange medlemmer forsvunnet fra Kvinneguiden også... Anonymkode: bba03...f45 Kvalitet trumfer kvantitet for min del i alle fall, så gjerne et forum med færre medlemmer hvor det ikke kommer like mye tull som AnonymBruker kan få seg til å komme med, at folk kan skrive anonymt senker terskelen for å skrive tull betraktelig for en bruker trenger jo ikke stå til ansvar for tåpelighetene.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #9 Skrevet 7. desember 2017 7 timer siden, Snabeldyr skrev: Kvalitet trumfer kvantitet for min del i alle fall, så gjerne et forum med færre medlemmer hvor det ikke kommer like mye tull som AnonymBruker kan få seg til å komme med, at folk kan skrive anonymt senker terskelen for å skrive tull betraktelig for en bruker trenger jo ikke stå til ansvar for tåpelighetene. Men hvorfor gidder du egentlig å henge her på Kvinneguiden da? Hvorfor hopper du ikke bare over til for eksempel Diskusjon.no eller VGD da... Anonymkode: bba03...f45 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 7. desember 2017 #10 Skrevet 7. desember 2017 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Millimani Skrevet 7. desember 2017 #11 Skrevet 7. desember 2017 Å måtte ha AB-funksjonen på alle underforumene anser jeg som unødvendig. Men når det kommer til underforumene om vennskap, sex, sorg og helse kan jeg se nødvendigheten. 1
Gjest Made4u Skrevet 7. desember 2017 #12 Skrevet 7. desember 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor gidder du egentlig å henge her på Kvinneguiden da? Hvorfor hopper du ikke bare over til for eksempel Diskusjon.no eller VGD da... Anonymkode: bba03...f45 Fordi jeg kan leve med at AnonymBruker trekker ned nivået betraktelig, det skrives noe bra her også selv om det sjeldnere kommer fra AnonymeBrukere som ikke tør å stå for egne uttalelser og må gjemme seg bak anonymitet. Jeg sa vel bare at nivået hadde blitt hevet betraktelig dersom funksjonen ikke hadde eksistert, færre brukere ja men endringen ville vært velkomment for mitt vedkommende.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #13 Skrevet 7. desember 2017 1 time siden, Snabeldyr skrev: Fordi jeg kan leve med at AnonymBruker trekker ned nivået betraktelig, det skrives noe bra her også selv om det sjeldnere kommer fra AnonymeBrukere som ikke tør å stå for egne uttalelser og må gjemme seg bak anonymitet. Jeg sa vel bare at nivået hadde blitt hevet betraktelig dersom funksjonen ikke hadde eksistert, færre brukere ja men endringen ville vært velkomment for mitt vedkommende. Det kommer nok mer enn nok sludder og vås fra folk som skriver under brukernavn også... Anonymkode: bba03...f45
Gjest Made4u Skrevet 7. desember 2017 #14 Skrevet 7. desember 2017 (endret) 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer nok mer enn nok sludder og vås fra folk som skriver under brukernavn også... Anonymkode: bba03...f45 Sant nok, men terskelen for å komme med det senkes like fullt når folk kan benytte AnonymBruker funksjonaliteten. Endret 7. desember 2017 av Snabeldyr
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #15 Skrevet 7. desember 2017 9 timer siden, Snabeldyr skrev: Kvalitet trumfer kvantitet for min del i alle fall, så gjerne et forum med færre medlemmer hvor det ikke kommer like mye tull som AnonymBruker kan få seg til å komme med, at folk kan skrive anonymt senker terskelen for å skrive tull betraktelig for en bruker trenger jo ikke stå til ansvar for tåpelighetene. Så snabeldyr er et myyyye mindre anonymt navn da? 😂😂😂 Anonymkode: 11d9b...70e
Gjest Made4u Skrevet 7. desember 2017 #16 Skrevet 7. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så snabeldyr er et myyyye mindre anonymt navn da? 😂😂😂 Anonymkode: 11d9b...70e Det forteller i alle fall at jeg er hannkjønn, men når det er sagt så sier jo innleggene mine noe om meg, leser noen dem så får de i det minste et inntrykk av meg som person. Så får det heller være at med et slikt nicknavn så tenker folk sikkert sitt, men det kunne jeg ikke brydd meg mindre om...
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #17 Skrevet 7. desember 2017 På 5.12.2017 den 19.29, jegerjenta skrev: Er det bare jeg som blir litt oppgitt over denne fungsjonaliteten? Tror denne muligheten til å skrive anonymt gjør så det blir mye mer trolling her inne enn det det hadde vært om det ikke var mulig! Håper denne muligheten snart forsvinner..... Etter det jeg har sett kommer det mye avsporinger fra deg i tråder. Så jeg ville ikke klagd på andre og ab. Her er forøvrig forumets regel: AnonymBruker-funksjonen Vi ønsker å tilby brukerne våre muligheten til å kunne poste skjult enten det gjelder sensitive spørsmål eller ikke. Ved å hake av for "post som anonym" når du skal legge inn et innlegg, vil brukernavnet ditt bli skjult i akkurat dette innlegget. Du er selv ansvarlig for å hake va denne boksen, moderatorene har ikke mulighet til å anonymisere innlegg i etterkant.Moderatorene har mulighet til å sjekke brukernavnet som står bak innlegget. Det er ikke lovt å gå til angrep på noen fordi de skriver som anonyme brukere- dette regnes som personangrep. Funksjonene er hyppig diskutert og funksjonen er her for å bli. Anonymkode: 2e07a...b9d 1
Gjest Made4u Skrevet 8. desember 2017 #18 Skrevet 8. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter det jeg har sett kommer det mye avsporinger fra deg i tråder. Så jeg ville ikke klagd på andre og ab. Her er forøvrig forumets regel: Vil absolutt ikke betegne meg selv som en som sporer veldig av i tråder, er snarere ganske så saklig. Setter det på konto for dårlig dømmekraft fra din side, en debatt må få være dynamisk og ett emne må få leve sitt eget liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå