AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 Hey, blir det slik at jeg blir tatt i plagiat dersom jeg har "kopiert" litt fra engelsk og skrevet om til norsk uten å nevne denne kilden.... + Anonymkode: 85938...dab
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 Ja, du kan bli tatt for plagiat da dette nettopp er plagiat. Anonymkode: e139a...513 2
Gjest Overrasket Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 (endret) Jeg hadde en gang i oppdrag fra et stort firma å vurdere og kritisere tester fra kandidater til en fast stilling som skribent for firmaets sosiale medier. Blant andre husker jeg en person som leverte en innholdsrik test men med dårlig språk. Det så ut som om noen forsøkte å tenke på engelsk og skrive norsk. Så jeg kjørte teksten i google translate fra norsk til engelsk og kopierte den engelske teksten for å ta et generelt google-søk. Da fikk jeg så klart treff på en kjent engelskspråklig blogg om bruk av sosiale medier i næringslivet. Så svaret er ja, du kan bli tatt. Endret 5. desember 2017 av Overrasket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå