AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 Julebord er jo kjent for å inneholde utroskap. Fortell om julebord hvor kollegaer har gått over streken. Hva gjør man hvis man blir vitne til andres utroskap? Anonymkode: d8af6...22e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 Holder kjeft, snur seg bort og går videre..... Fylla har skylda! Anonymkode: 13333...704
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 Jobbet i hotellbransjen i en forholdsvis liten by. Så rundt 10-15 tilfeller hver helg i srsongen. For oss ansatte som beveger oss over hele arealet var det lett å snuble over de. Anonymkode: e97a8...1ef 1
Gjest making.a.mess Skrevet 5. desember 2017 #4 Skrevet 5. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Holder kjeft, snur seg bort og går videre..... Fylla har skylda! Anonymkode: 13333...704 Fylla har skylda blir for teit å si. Den som har anlegg for å være utro får en dytt av alkoholen, men det er ikke noe problem å holde buksene på for den som ønsker det. Men du har rett i noe: det riktige å gjøre er å holde kjeft. Det er ikke noe takkskalduha å få om du sladrer. Faktisk mer sannsynlig at du blir den store stygge ulven både på arbeidsplassen og ovenfor de tre som er involvert, enten ekteparet går fra hverandre eller ikke pga dette.
Gjest making.a.mess Skrevet 5. desember 2017 #5 Skrevet 5. desember 2017 Har sett flere menn strippe pga for mye alkohol. Og de var ikke så flotte som de selv trodde. Har og en kollega som holdt på å drukne pga at han fikk lyst til å bade dritafull i 15 minus. Slossing har det også blitt. Mange som sitter med øya på stilk for å ha noe å snakke om siden også. Husker jeg var så full en gang at jeg måtte sove litt. Gikk glipp av noen aktiviteter og forretten. Når jeg kom ned til middagen fikk jeg mange rare blikk. Det kjedelige er nemlig at det var en mann som hadde vært borte i nesten samme tidsrom så nå satt alle å tenkte sitt... jeg hadde faktisk vært alene å sovet på rommet mitt men det var det ingen som trodde noe på...
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #6 Skrevet 5. desember 2017 Har observert litt forskjellig. Men verste var julebordet med kontoret hvor jeg hadde deltidsjobb for noen år siden. Kvelden var godt i gang og jeg satt ved et bord og pratet høflig med en av mennene i ledelsen. Godt voksen og gift fyr. Plutselig mens vi snakker så ser jeg at han har åpnet smekken på dressbuksen og tatt ut ståkuken sin, den stikker rett opp litt gjemt under bordet, tydelig at han vil at jeg skal se den. Jeg ble helt satt ut, sa jeg måtte på do og kom aldri tilbake.. Anonymkode: 576d8...4b9 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #7 Skrevet 5. desember 2017 Det er en på jobb som har null kontroll på alkoholinntak på fest. Vedkommende klarte en gang å styre fælt med både krangling, kjefting og litt knuffing mot sjefen under julebordet. Fra den gang har sjefen nektet å organisere noe som helst av julebord eller andre aktiviteter som kan inneholde alkohol, men det passer meg egentlig fint da jeg ikke liker slike sosiale greier med kolleger. Anonymkode: 90b01...42c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #8 Skrevet 5. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har observert litt forskjellig. Men verste var julebordet med kontoret hvor jeg hadde deltidsjobb for noen år siden. Kvelden var godt i gang og jeg satt ved et bord og pratet høflig med en av mennene i ledelsen. Godt voksen og gift fyr. Plutselig mens vi snakker så ser jeg at han har åpnet smekken på dressbuksen og tatt ut ståkuken sin, den stikker rett opp litt gjemt under bordet, tydelig at han vil at jeg skal se den. Jeg ble helt satt ut, sa jeg måtte på do og kom aldri tilbake.. Anonymkode: 576d8...4b9 Å herregud..!! Anonymkode: d68c2...a81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå