AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 Har møtt en trivelig fyr med flere barn! Han jobber av og på turnus så når han er hjemme har han barn hele tiden. Jeg er selv mamma, men har 50/50. Hvordan løse dette? Er det ikke tidlig at jeg besøker han mens barna sover? Og sex kan vi då ikke ha/sove sammen? Hehe, mange rare tanker idag. Har ikke møttes mer enn 3 ganger.. Og ingen kyssing etc, er egentlig mest komfortabel med sånt hjemme den første gangen.. Sikkert litt tidlig å tenke på det Anonymkode: 17405...0b8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 Egentlig ganske heldig situasjon dette, for da får dere testet ut stayer-evnen deres tidlig, med mange barn så kommer dette før eller siden likevel, nå får du testet om du orker at barn alltid har 1. prioritet. Uten barn så blir det lett melk og honning og intet alvor i en så tidlig fase. Så, dette er jo bare fint :-) Anonymkode: a83fe...138
ilga Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 Kunne ikke funke for meg. Tenk, dere får aldri alenetid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå