Gjest Ewe Skrevet 31. januar 2005 #1 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei! Holder på med husplanlegging og har kommet til badet... Er det bare badromsplater og fliser man kan velge mellom å ha på baderom eller er det noen som har noen andre gode forslag??? (Det må jo selvfølgelig være godkjent til å bruke på bad...) Ewe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 31. januar 2005 #2 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg ville aldri gått for noe annet enn fliser jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 31. januar 2005 #3 Del Skrevet 31. januar 2005 Det samme lurer jeg også på. Det må da finnes flere alternativ? Våtromsmaling, såklart. Men det virker ikke som et fullt så trygt valg. Det er mye flott i fliser, men jeg har vært ute for vannskade der også, ved at vann trekker inn i fugene, så jeg har ikke lyst til å velge det denne gangen. Selvsagt kommer det an på kvalitet osv. Så var det kostnadene, de fyker gjerne opp ved valg av fliser av god kvalitet....også har en gjerne lyst til å bruke mer penger på andre ting, f.eks baderomsinnredning. Baderomspanel virker nokså kjedelig, men trygt, dessuten superenkle å holde rene. Slipperå tenke på å rengjøre fuger osv. Kanskje det ikke blir fullt så kjedelig når det først er der, hvis en har en god stil på resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nallemaja Skrevet 31. januar 2005 #4 Del Skrevet 31. januar 2005 det finnes noe som heter beverpanel. De har kommet med impregnerte plater(de er freset og ser ut som kjempefin gammeldags panel). De kan visst godt brukes på badet, men ikke inne i dusjen... det er skikkelig fint, og det gir badet et mykt og romantisk preg. Kjempelett å male også! det er bare å spørre på byggvareforretningen mht det med å bruke det inne i dusjen,ev bak badekaret. Går jo ann å bruke fliser akkurat der da om ikke annet. også finnes det kjempefine badromsplater som ser ut som flis! De er kjempelekre. Før var ikke de godkjent i våtsoner(for 2 år siden når vi pussa opp badet) men nå er de visst forbedret og skal visst ifølge husbyggeren vår være godkjent for bruk i hele badet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #5 Del Skrevet 31. januar 2005 og skal visst ifølge husbyggeren vår være godkjent for bruk i hele badet nå. Kun et tips - stol ikke på husbyggeren (regner med du mener entreprenøren eller snekkeren). Sjekk om det de sier stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nallemaja Skrevet 31. januar 2005 #6 Del Skrevet 31. januar 2005 nei, stoler ikke på dem heller. Det var entreprenøren som sa det til oss når vi diskuterte om vi skulle ha flis eller ikke på badet. Men han sa iallefall at disse "flis"-platene nå skal være like bra som gode gammeldagse badromsplater. men jeg hadde garantert skjekka om dette stemmer før jeg kjøpte dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå