Gå til innhold

Hvilken farge på veggene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en tv stue vi skal pusse opp. Den er ca 30 m2, har store vinduer/dører ut mot takterrasse og glassdør i andre enden. Det er m.a.o en del lys som kommer inn.

Vi har valgt gulv, det er et lysegrått rustikk gulv. Møblene er to mørk (marine) blå sofaer (dvs en sovesofa og en sjeselong), hvitt tvbord, hvitt sofabord og hvitt antikk skrivebord med tilhørende kiste til. Blått, hvitt og grått altså.

Vi står bom fast på farge på veggene. Noen forslag. Ønsker malt panel ....

Håper på innspill :)

Anonymkode: 38b45...73f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker noe a la kanel/Marokko, om du skjønner hva jeg mener. Gul-oransj-brun-terrakotta. Ett eller annet der. Om dere ønsker det litt lunt.

Anonymkode: bb050...73a

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker noe a la kanel/Marokko, om du skjønner hva jeg mener. Gul-oransj-brun-terrakotta. Ett eller annet der. Om dere ønsker det litt lunt.

Anonymkode: bb050...73a

Skjønner godt hva du mener. Lunt er fint, og jeg er enig i at det kan matche grått gulv, så lenge gulvet er litt rustikk som hos oss.

Har sett slike plater på en nettside fra USA men aner virkelig ikke om det er mulig å finne tilsvarende i Norge- Var det ikke fint? :)

Gulvet på dette bildet er så og si identisk med vårt.

08_14221-og-10462.jpg

Anonymkode: 38b45...73f

Skrevet

Jeg tror Valmuefrø vil passe fint. Det er en gråfarge som er akkurat slik gråfarger skal være :-)

Anonymkode: 2dc80...782

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...