AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 Hei! Jeg har nå startet opp med letrozol tabletter etter 1,5 års tid med prøving. Jeg startet med tablettene 17-21 november, altså 1 tbl i 5 dager. Fikk positiv eggløsningstest 29 november.. Var hos fastlegen min og tok blodprøve for å konstatere eggløsning (4.12) og fikk svar på denne 5.12: lå på 35. Så det jeg lurer på er siden jeg har hatt så ustabil syklus tidligere, alt fra 21 dager til 40 dager, er når jeg kan ta en graviditetstest. Er det for tidlig å teste allerede nå eller bør jeg vente en uke til? Kjenner at dette er en tålmodighetsprøve uten like 😱🙈 Anonymkode: 2feee...1ac
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 Jeg startet resting 10 dager etter el, men det beste for psyken er å vente til 14 dager etter el Anonymkode: 214ac...116 1
Aryamili Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 Jeg skjønner ikke helt at man begynner å teste så tidlig. Da vil man jo bare bli skuffet når testen er negativ, men likevel håpe på at den blir positiv noen dager senere fordi man har testet for tidlig? Og så evt bli skuffet igjen på IKM 🤔 Ville ventet til 14 dager etter EL
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #4 Skrevet 5. desember 2017 2 minutter siden, Aryamili skrev: Jeg skjønner ikke helt at man begynner å teste så tidlig. Da vil man jo bare bli skuffet når testen er negativ, men likevel håpe på at den blir positiv noen dager senere fordi man har testet for tidlig? Og så evt bli skuffet igjen på IKM 🤔 Ville ventet til 14 dager etter EL For min del, som sleit lenge med prøvingen, var det faktisk for å holde motet nede og innstille meg på nederlaget. Høres nok rart ut, men for meg funka d. Anonymkode: 214ac...116
Aryamili Skrevet 5. desember 2017 #5 Skrevet 5. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: For min del, som sleit lenge med prøvingen, var det faktisk for å holde motet nede og innstille meg på nederlaget. Høres nok rart ut, men for meg funka d. Anonymkode: 214ac...116 Ok, så lenge det funker så er det jo greit. Vi er alle forskjellige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå