AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 Hvorfor er det så mange menn på forum som dette, som utelukkende skiver innlegg - for å såre kvinner? Hva får noen menn til å være så dårlige mennesker? Tdiligere misbruk? Psykiske lidelser? Bitterhet? Blir jo hundre ganger værre enn slike typiske "ekstremfeminister som hater menn". Menn som skiver innlegg, kun for å rakke ned på verdien til andre mennesker, og kommer med sårende kommentarer? Hva er dette for noe? Også når det kommer noen ekte menn med gode verdier og kommentarer, så kommer disse dårlige menneskene med svar som "åh lol du er dame, vi er FAKTA lolllz derp" Anonymkode: 32474...826 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 Så du mener alle damene her er så mye bedre? Anonymkode: 528d0...4df 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 Blir dere såret? Trodde ikke dere lot meningene til disse mennene påvirke dere. lol Anonymkode: 00290...b53 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #4 Skrevet 5. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så du mener alle damene her er så mye bedre? Anonymkode: 528d0...4df Ja. Er nesten utelukkende menn som lager innlegg, KUN for å skrive slemme ting. Lurer bare på hva som er årsaken bak slik oppførsel. Jeg holder fingeren på psykiske lidelser eller forakt for at ingen velger de, og derfor blir sinte på kvinner (som de egentlig vil ha, men ikke får) Anonymkode: 32474...826 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #5 Skrevet 5. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir dere såret? Trodde ikke dere lot meningene til disse mennene påvirke dere. lol Anonymkode: 00290...b53 Nei, blir redd. Skumle holdninger fra en del menn her inne. Er vel greit at disse genene er dødd ut om noen genrasjoner, da ingen velger disse mennene Anonymkode: 32474...826 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #6 Skrevet 5. desember 2017 Ganske enkelt. Fører bare en retorikk mot dere som er skreddersydd. Siden kvinner ikke kan forstå omfaget av retorikken de fører mot menn og dets skadevirknigner, så velger jeg bevisst å komme med liknende type retorikk tilbake, bare skreddersydd mot kvinner. Men innser jo nå at kvinner ikke klarer ta til seg en dritt. Så slutter bare med det. Anonymkode: b11cd...1cd 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #7 Skrevet 5. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, blir redd. Skumle holdninger fra en del menn her inne. Er vel greit at disse genene er dødd ut om noen genrasjoner, da ingen velger disse mennene Anonymkode: 32474...826 Haha, som at det er genene som bestemmer dette. Er nok mer miljø vil jeg tro Anonymkode: 00290...b53
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #8 Skrevet 5. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha, som at det er genene som bestemmer dette. Er nok mer miljø vil jeg tro Anonymkode: 00290...b53 Vil tro oppdragelse fra dårlige menn/kvinner med slike dårlige holdninger og verdier sier en del også. Blir nok bra om noen genrasjoner når folk med slike holdninger er dødd ut, og folk kan leve i mer harmoni uten hat fra bitre mennesker som prøver å gjøre livet kjipt for andre, fordi de ikke kan få det de vil. Sjalusi, bitterhet, dårlig oppdragelse, svak mentalitet eller hva det nå er - trist at noen slike har tilgang til internett når de kun sprer hat, og prøver å såre unge jenter på et diskusjonsforum. Anonymkode: 32474...826 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #9 Skrevet 5. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker said: Vil tro oppdragelse fra dårlige menn/kvinner med slike dårlige holdninger og verdier sier en del også. Blir nok bra om noen genrasjoner når folk med slike holdninger er dødd ut, og folk kan leve i mer harmoni uten hat fra bitre mennesker som prøver å gjøre livet kjipt for andre, fordi de ikke kan få det de vil. Sjalusi, bitterhet, dårlig oppdragelse, svak mentalitet eller hva det nå er - trist at noen slike har tilgang til internett når de kun sprer hat, og prøver å såre unge jenter på et diskusjonsforum. Anonymkode: 32474...826 Kanskje man burde holde seg unna forumet da vel? Hvis man som ung kvinne ikke talker diskutere de tunge tingene? Anonymkode: b11cd...1cd 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #10 Skrevet 5. desember 2017 Det er menn som hater kvinner. De evner ikke å få seg kjærester/er evige ungkarer/tør ikke snakke med kvinner, og måten de håndterer det på er å legge skylden for det på kvinnene i stedet for seg selv. Det er lettere for egoet å takle enn å innse at problemet ligger hos dem selv. Det blir til slutt en sannhet for dem, og de tror de på det selv, at kvinner er roten til alt det vonde og triste i livet. Dermed trekkes de mot steder som Kvinneguiden, for på internett tør de å ytre seg. Og da har vi det gående med intense hatytringer mot kvinner, i stedet for det innlysende som burde være å jobbe med seg selv. Etter lang fartstid her inne har jeg lært meg å synes synd på disse i stedet for å hate tilbake. Det finnes dessverre ikke håp for disse heller, de har ikke evne til å endre seg. Heldigvis er ikke Kvinneguiden representativ for verden ellers. Anonymkode: 07b02...5fb 9
MrBart Skrevet 5. desember 2017 #11 Skrevet 5. desember 2017 Psykiske lidelser, isolasjon, bitterhet, ensomhet 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #12 Skrevet 5. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske enkelt. Fører bare en retorikk mot dere som er skreddersydd. Siden kvinner ikke kan forstå omfaget av retorikken de fører mot menn og dets skadevirknigner, så velger jeg bevisst å komme med liknende type retorikk tilbake, bare skreddersydd mot kvinner.Ja, du forstår tydeligvis ikke omfanget av retorikken en del menn fører mot kvinner og dets skadevirkninger heller. Og jeg kan minne deg om at historisk og geografisk sett så er det kvinner som har fått den diskriminerende dritten, og hvis det hypotetisk var slik at man skulle hevne seg, så skulle jo faktisk kvinnen være den første som hadde rett på hevnen. Men du er altså en tredjegenerasjonshevner? Eller hvordan var det igjen? At du gidder å synke ned på det som du selv må oppfatte som kvinnenes nivå, det skjønner jeg ikke. Men innser jo nå at kvinner ikke klarer ta til seg en dritt. Så slutter bare med det. Anonymkode: b11cd...1cd Anonymkode: 60bfa...3db 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #13 Skrevet 5. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje man burde holde seg unna forumet da vel? Hvis man som ung kvinne ikke talker diskutere de tunge tingene? Anonymkode: b11cd...1cd Det er jo ikke "tunge ting", det er mobbing, hets og hat fra dårlige mennesker. Blir osm å si man ikke skal gå ut døre, pga voldtektsfare. Bedre om voldtektsmenn/slemme folk på internett forsvant, slik at gode mennesker får leve i fred. Anonymkode: 32474...826 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #14 Skrevet 5. desember 2017 Menn klarer ikke ta til seg generaliserende kritikk de heller, de blir like pissed og like grinete, så da sitter både kvinner og menn i samme bås. Det er jo betryggende. Likevel lar det ene kjønnet aldri lov til det andre kjønnet å føle seg dårlig behandlet. Det er nesten mystisk! Anonymkode: 60bfa...3db 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #15 Skrevet 5. desember 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil tro oppdragelse fra dårlige menn/kvinner med slike dårlige holdninger og verdier sier en del også. Blir nok bra om noen genrasjoner når folk med slike holdninger er dødd ut, og folk kan leve i mer harmoni uten hat fra bitre mennesker som prøver å gjøre livet kjipt for andre, fordi de ikke kan få det de vil. Sjalusi, bitterhet, dårlig oppdragelse, svak mentalitet eller hva det nå er - trist at noen slike har tilgang til internett når de kun sprer hat, og prøver å såre unge jenter på et diskusjonsforum. Anonymkode: 32474...826 lol disse holdningene kommer ikke til å dø ut med det første. Unge gutter og menn blir jo påvirket av dette over internett og av egne erfaringer. Ser mer ut som en snøball i en nedoverbakke, for øyeblikket. Anonymkode: 00290...b53 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #16 Skrevet 5. desember 2017 Jeg tror det er en del ekstreme feminister her inne som lager disse kvinnehatende innleggende, for så å si "se hvordan dere menn er" Anonymkode: 17bbc...e12 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #17 Skrevet 5. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, du forstår tydeligvis ikke omfanget av retorikken en del menn fører mot kvinner og dets skadevirkninger heller. Og jeg kan minne deg om at historisk og geografisk sett så er det kvinner som har fått den diskriminerende dritten, og hvis det hypotetisk var slik at man skulle hevne seg, så skulle jo faktisk kvinnen være den første som hadde rett på hevnen. Men du er altså en tredjegenerasjonshevner? Eller hvordan var det igjen? At du gidder å synke ned på det som du selv må oppfatte som kvinnenes nivå, det skjønner jeg ikke. Anonymkode: 60bfa...3db Buhu, kvinner har alltid vært ofrene. Bullshit. Alt er snudd på hodet i samfunnet idag. Kvinner har blitt de samme menneskene de en gang prøvde søke frigjøring fra. Det at jeg synker ned til kvinners nivå er bare rett og rimelig. Fight fire with fire. 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo ikke "tunge ting", det er mobbing, hets og hat fra dårlige mennesker. Blir osm å si man ikke skal gå ut døre, pga voldtektsfare. Bedre om voldtektsmenn/slemme folk på internett forsvant, slik at gode mennesker får leve i fred. Anonymkode: 32474...826 Vi er ikke dårlige mennesker for å påpeke deres stygge sider. Det vi gjør er å påpeke den gigantiske kvisen du har på nesa. Dag inn og dag ut. Mens du prøver sminke den vekk. Anonymkode: b11cd...1cd 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #18 Skrevet 5. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker said: lol disse holdningene kommer ikke til å dø ut med det første. Unge gutter og menn blir jo påvirket av dette over internett og av egne erfaringer. Ser mer ut som en snøball i en nedoverbakke, for øyeblikket. Anonymkode: 00290...b53 Yep. I called it. Og det kommer bare til å bli verre og verre. Damer har ingentign å stille opp mot, for de gutta som faktisk holder på slik og setter føringer for denne krigføringen, er de samme smarte gutta de en gang avviste og behandlet dårlig. Jeg lærer opp alle de unge gutta i hvordan forholde seg til kvinner og hvordan lykkes i livet. Brorskapet lenge leve. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg tror det er en del ekstreme feminister her inne som lager disse kvinnehatende innleggende, for så å si "se hvordan dere menn er" Anonymkode: 17bbc...e12 Yep Anonymkode: b11cd...1cd 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #19 Skrevet 5. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Buhu, kvinner har alltid vært ofrene. Bullshit. Alt er snudd på hodet i samfunnet idag. Kvinner har blitt de samme menneskene de en gang prøvde søke frigjøring fra. Det at jeg synker ned til kvinners nivå er bare rett og rimelig. Fight fire with fire. Vi er ikke dårlige mennesker for å påpeke deres stygge sider. Det vi gjør er å påpeke den gigantiske kvisen du har på nesa. Dag inn og dag ut. Mens du prøver sminke den vekk. Anonymkode: b11cd...1cd De var ikke et buhu, det er du som nå buhuer deg over menns offersituasjon. Jeg snakket om din hevn og tilbake-krenkning, som ikke gjør noe bedre. uansett hvor mye du digger uttrykket fight fire with fire Anonymkode: 60bfa...3db 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #20 Skrevet 5. desember 2017 Erfaring med kvinner, gjetter jeg. Trenger ikke være menn, kan være lesbiske kvinner også, i og med at de også har erfaring med kvinner. Anonymkode: b07fd...5b6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå