AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 Hei! Vil gjerne ordne noen t-skjorter med eget trykk til jul. Vil ha bilde og en tekst med feks "verdens beste pappa/mamma" osv .... Er student, så vil ikke betale så alt for mye for det. 200-300+ kr går fint, men gjerne mindre. Er det noen som har bestilt fra internett? Hvordan var størrelsene der og ble resultatet bra? Hvilken nettside brukte dere? Eller går det ann å ta kontakt med et trykkeri i kr.sand-området? Håper noen kan hjelpe meg Begynner jo å haste om jeg skal få de ferdig til jul... Anonymkode: 0cc12...bf7
annebanane Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 Kjøpte for rett over 200kr på spreadshirt. Den kom i går etter en uke. Ser helt normalt ut i størrelsen. Ikke den mykeste tskjorten, men jeg tok også den billigste versjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 Sjøsanden grafiske er rimelige og fikser småjobber på timen, iallefall det vi har bestilt. Anonymkode: 2f358...de3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå