Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg trodde virkelig at i år var året jeg skulle få adventskalender hos samboeren, men der tok jeg visst feil :P Siden jeg er veldig julete vil jeg svært gjerne ha en kalender, og har innsett at jeg bare må kjøpe en til meg selv :rolleyes: 

Noen tips?

Jeg er 26 år og liker de fleste "dameting". Tok meg en tur i byen for å se hvilke kalender jeg kunne finne, men det var bare den fra Glitter (som jeg inbiller meg kun er ræl i) og The Body Shop sin. Den hadde sikkert vært grei, men jeg tenker maks 600 kr : ) Så her tror jeg at internett er min venn! Og flaks, i håp om at det er noen fine igjen :P 

Anonymkode: 61483...9ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker sjokoladekalender, jeg da, og kjøper en fra kiwi til kr 10 hvert år til meg selv. 

Anonymkode: f3964...ace

Skrevet

Jeg fikk en fra no7 og åpnet hele med en gang. Veldig fornøyd med innholdet.

Anonymkode: 35623...cf3

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker sjokoladekalender, jeg da, og kjøper en fra kiwi til kr 10 hvert år til meg selv. 

Anonymkode: f3964...ace

Jeg liker adventskalendere pga. overraskelsene og nysgjerrigheten. Så en sjokoladebit hver dag ikke helt for meg i voksen alder ;) 

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en fra no7 og åpnet hele med en gang. Veldig fornøyd med innholdet.

Er det ekte størrelser på innholdet?

Skrevet

Jeg kjøpte den fra the body shop. (900kr) men de hadde i forskjellige størrelser, og da selvfølgelig til andre priser.

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ekte størrelser på innholdet?

Mye er ekte størrelser og noe som er litt mindre, men ikke slik at du bruker det opp på veldig kort tid. Noe veldig dyr hudpleie kommer jo også i små størrelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...