Gå til innhold

Dåpsattestholder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er visst en veldig populær gave har jeg forstått,men har folk virkelig dette til pynt? Og disse skrinene med plass til ungens første tann og hårlokk - har folk det også stående fremme? 

Anonymkode: 2d135...8ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Jeg har aldri hørt om det engang, jeg. Langt mindre sett noe så tullete stå fremme. 

Skrinene har jeg hørt om, men aldri sett stå fremme. Og jeg synes rett og slett det er ganske tullete med et dyrt skrin til noe sånt. 

Anonymkode: 03b57...98a

Skrevet

Dåpsattestholder, melketannboks og ramme med inngravert dåpsdato etc. er typiske dåpsgaver som nesten bare butikken liker. :rolleyes:

Noen foreldre synes nok det er gøy med disse tingene stående til pynt på rommet til babyen, men har dere noen sinne sett et voksent menneske ha dåpsgaver av denne typen stående fremme? Ikke det? I så fall kan jeg røpe at de var like vanlige på 70- og 80-tallet. Sånt ender opp som skapfyll. 

Jeg har derimot sett både barneservise i porselen, sølvbestikk og sølvkrus (!) være i daglig bruk. Sølv er kanskje litt dyrt, men et koselig barneservise av god kvalitet blir ofte satt pris på, og mange barn får et spesielt forhold til sin tallerken og sin kopp. :) 

(Disclaimer: De to første avsnittene er sterkt farget av mine egne meninger og min egen smak, og (dessverre) ikke en så universell sannhet som jeg gir uttrykk for. :fnise:

Anonymkode: 76f85...967

• Liker 1
Skrevet

Den der boksa med tenner og hår høres mer ut som starten på en seriemorder, men mulig jeg har sett litt for mye krim.

Anonymkode: 4bdbf...b88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...