Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt nysgjerrig på sånn ca hva som er vanlig. Jeg kjøper til 12 stk i år, og syns egentlig det er ganske mange, men har likevel inntrykk av at en del kjøper til flere. 

Anonymkode: 36187...74a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10. Det synes jeg ikke er mange. Det er min søster + 2 barn + hunder (de får fellespresang), mine foreldre, en tante, en venninne, mormor, og samboeren. 

Samboeren min har langt fler å kjøpe til, siden han har flere søsken og veldig mange flere onkelbarn. Han kommer vel opp i nærmere 20. Heldigvis har vi det sånn at jeg kjøper til mine og han kjøper til sine, så det blir hans problem :fnise:

Anonymkode: 01886...b14

Skrevet

Jeg har skilte foreldre, så dermed blir det ekstra gave der - én til min mor, og én til min far og hans kone.

Kjøper også til hver av mine tre søsken, til samboeren min, til besteforeldre på hver side, og en liten ting til svigers. Så det blir til sammen 9 gaver. 

Kjøper ikke til venninner - vi gir hverandre heller koselige julekort, og går ut og spiser en god middag sammen før folk reiser hjem til familien på juleferie. 

Er 27 år, så har ingen egne barn ennå, og søsknene mine har heller ikke fått barn foreløpig. Så om noen år blir det vel mer gaver, når det kommer unger i familien.

Anonymkode: 5580e...43d

Skrevet

20 stk. Våre foreldre, hverandre, våre tre barn, våre tre søsken + deres tre partnere og deres til sammen fem barn og så min beste venninne. 

Skrevet

mamma, pappa, samboer, bror+svigerinne, to tantebarn og bestemor = 7 gaver :) 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg kjøper til min mor, stefar, søsken partneren deres og barna, 13 stk.

Skrevet

Kjøper til 15 stk.

Det er da til min mor, far, 4 søsken, mormor, farmor og farfar, en onkel og min samboer, og 4 katter. 

Anonymkode: ff600...d5e

Skrevet

Alt for mange:fnise: 23 gaver blir det i år :)

Skrevet

Mamma, lillesøster og lillebror, samboer. 

Thats it. I vennegjengen gir vi ikke gaver. Far har jeg ikke. Samboer fikser til sin familie. Vi skriver hverandres navn på til/fra lappen, men ellers ordner vi ting til egen familie selv. 

Anonymkode: 77309...b70

• Liker 2
Skrevet

6. Mine foreldre, min søster og svoger, min nevø og en venninne.

Skrevet

Foreldrene mine, bror, samboer, bestemor og bestefar. 

Samboer fikser fra oss til sine. 

Anonymkode: 770d4...776

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Litt nysgjerrig på sånn ca hva som er vanlig. Jeg kjøper til 12 stk i år, og syns egentlig det er ganske mange, men har likevel inntrykk av at en del kjøper til flere. 

Anonymkode: 36187...74a

Kjøper til 7 stk i år, vanligvis kun til 3, men når man feirer med noen nye så blir det litt ekstra.

Samboer kjøper gaver til 9 stk som ef helt vanlig for han 😊

Anonymkode: 95210...805

Skrevet

Ingen. Dropper hele greien med gaver. Har gitt beskjed, og om noen absolutt ønsker å gi meg noe, har jeg sagt at de kan støtte Kreftforeningen.

Anonymkode: 5b11b...718

Skrevet

Talde over, det har jeg ikke gjort før. 

34.

Men, jeg er mor til tre og er den som ordner gaver til alle niese og nevøer og familie på begge sider. 

Det er tre venninne-gaver i det antallet, resten er til ganske nær familie, og stort sett barn. 

Stor familie.

Skrevet

Jeg har laget 11 gaver og kjøpt 8, så 19 gaver til sammen. Det var endel mer enn jeg hadde trodd.

Anonymkode: 145ea...e87

Skrevet

Mamma, pappa, to søstre og to nevøer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...