Gå til innhold

Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp her. Jeg har veldig lyst til å spørre daten om han bare vil en ting eller noe mer, for jeg klarer ikke lese det av han. 

Har møtt han, og da klarte jeg i hvertfall ikke lese det på han, så har jeg FaceTimet og snakket med han på tlf etter det. 

Jeg sa i går at jeg ville spørre han om noe, men så skulle han på trening og vi ble enig om å snakke om det etterpå. Så skjedde det ting etter at jeg snakket med han, som gjorde at jeg måtte gjøre andre ting.

Så jeg lurte på når, og han sa i dag.

nå lurer jeg på om jeg bare skal sende han alt på melding, så han kan lese og få litt tid på seg? 

Uff må bare få det ut en plass. Bedre enn å sende melding og angre..

Anonymkode: 6577a...0d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo neste bare spørre

Anonymkode: 2b054...0f6

• Liker 1
Skrevet

Si ifra hvordan det går. Lykketil.

Anonymkode: 2b054...0f6

Skrevet

Da får jeg sende han en meld i lunsjen eller kanskje ringe etter jobb?

ts

Skrevet

Spør face to face så han må forklare seg der og da, da er det større sjanse for at han sier sannheten eller at du kan se at han lyver eller sliter med å forklare seg uten å støte deg. På melding så kan han jo skrive hva han vil av Romeo og julie dikt og løgner bare fordi han vet det er det du vil høre og får tid til å reagere og respondere på den måten som du oppfatter mest positivt. 

Anonymkode: d3e16...ed0

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør face to face så han må forklare seg der og da, da er det større sjanse for at han sier sannheten eller at du kan se at han lyver eller sliter med å forklare seg uten å støte deg. På melding så kan han jo skrive hva han vil av Romeo og julie dikt og løgner bare fordi han vet det er det du vil høre og får tid til å reagere og respondere på den måten som du oppfatter mest positivt. 

Anonymkode: d3e16...ed0

Takk ja tenkte litt samme. Ble bare litt mye tanker og surr i hodet mitt i sta.

Hvis jeg spør på melding, får han jo veldig god tid til å finne et passende svar, selv om han ikke slår meg som typen som hadde gitt meg noe Romeo og Julie svar.

Tror jeg avventer, selv om det blir alt for mye tanker for meg, så får jeg heller «keep it together»

TS

Skrevet

Altså, spurte han i går og fikk inntrykket jeg fikk av svaret var at han ikke vil bare en ting.

Det som er, han vil ta det så sakte.. Altså snegle fart. 

For meg virker det som det ikke er noe galt med oss, men at det har skjedd noe med han før(bare en magefølelse jeg får).   Jeg har aldri møtt noen som er mer målretta når det gjelder jobb og trening.

Er det riktig av meg og heller backe litt unna? Jeg har det ikke travelt, men har ikke lyst til å vente på noen i to år heller. Problemet er vel heller at han egentlig er drømmemannen.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...