Gå til innhold

Menn, hva ble feil her?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I helgen var jeg og min mann innom en butikk for sexleketøy, og han ble stående foran stativet med sexy undertøy. Jeg spurte om han ønsket å se meg i slik oftere, og det bekreftet han. Han ville gjerne se meg i både det ene og det andre de hadde der. 

Vi kjøpte ingenting, men på kvelden tenkte jeg på dette, og fant frem sexy undertøy vi tidligere har kjøpt, men som jeg mer eller mindre hadde glemt. Vi hadde allerede tatt oss noen glass vin, ungene sov, og det var fin stemning, så jeg trakk på meg ett av disse settene, og gikk ned igjen i stuen til ham. 

Han ble veldig ivrig. Slengte et pledd over sofaen, kastet klærne og nærmest glødet av kåtskap. Det tok ikke mange sekunder før han lå over meg og vi klinte som tenåringer, mens han strøk over "klærne", og tydelige sukk og stønn ga uttrykk for at han fant det opphissende. Men da han skulle trenge inn i meg var han bare halvstiv, og etter få jukk visnet den helt hen. Vi fortsatte med å kose, og han slikket og fingret meg, han ble stiv igjen, men da han skulle trenge inn i meg på nytt sank den igjen sammen. Jeg var helt rolig, og sa noe slikt som "Jeg tror du ble litt for ivrig, men ikke stress, for vi har hele natten på oss." Men han ble stresset, og kyss og kos fra meg hjalp ikke på det. 

Vi har vært par i 16 år, og det har aldri hendt før at han ikke får den stiv. Uansett fylla eller annet stress står han i stram givakt så fort han kjenner kroppen min inntil seg. Vi har relativt ofte sex fremdeles, 3-4 ganger i uken, og er det en ting vi aldri har trengt å bekymre oss for så er det at han ikke blir stiv. Han kan knulle meg på morgenen, og når vi står og lager frokost blir han stiv igjen bare han skal smyge seg bak ryggen min. Så det er sikkert litt derfor jeg har vært treg med å krydre sexlivet vårt ekstra med sexy undertøy og lignende. Det har ikke vært et behov å sprite opp noe. Men her skulle jeg altså gjøre litt ekstra for ham, og da gikk det galt.

Det endte med at jeg tok av meg undertøyet og vi krøp i seng, der vi pratet litt om alt annet enn det som hadde skjedd. Og der, naken og uten noe ekstra krydder, virket plutselig alt som det skulle igjen, og vi hadde en fin stund. 

I går nevnte han igjen at han gjerne ville se meg i sexy undertøy flere ganger, men nå kjenner jeg at jeg ble litt skeptisk. Det virket jo ikke akkurat som tiltenkt i helgen, og jeg vet egentlig ikke hva som skar seg, men det frister liksom ikke til gjentagelse. Jeg vet at jeg fint kan nyte uten at han blir stiv, men det stresser meg litt at han ble så stresset av å ikke få den opp. Hadde han tatt det helt kult ville det ikke stresset meg overhodet, for jeg vet jo at den virker, men at han ble så stresset over dette var ikke kjekt å oppleve. Jeg har ikke lyst til å ta opp med ham den lille usikkerheten jeg nå føler i forhold til å dukke opp i sexy undertøy på ny, for jeg vil egentlig ikke at han skal tenke mer på dette. 

Menn, hva gikk egentlig galt i helgen? Vi har mange ganger hatt sex i stuen, uten problemer, så jeg vet at stedet ikke skulle ha noe å si. Det eneste "nye" var egentlig undertøyet, som han sier han ønsker å se meg i, og som det også virket som han likte å se meg i. Så hva gikk egentlig galt? Vi hadde også sex den morgenen, men heller ikke det pleier å være et problem på kvelden. 

Anonymkode: ca3c6...fdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker på meg som en klassisk overtenning. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, overtenning. Du var nok litt for hot for han. Sikkert derfor han ikke tenkte over det, og ville prøve mer, og derfor stresset han. Han var superkåt og ville ha sex, men det ble for mye for Hr pikk. 

Anonymkode: c1f1a...ca1

• Liker 1
Skrevet

Var det mulighet for at barna våknet og plutselig overrasket dere på sofaen? Slike tanker kan få en ereksjon til å slokne.

Overtenning høres også plausibelt ut.

Anonymkode: 12789...dce

Skrevet

Første som slår meg er at kanskje han nettopp hadde runka? 

Jeg er ikke kjent med at det går an å få halv penis av overtenning, så det er interessant å bli informert om det fenomenet også. 

Anonymkode: 416d1...0e9

Skrevet

Ikke halv penis! :fnise: Halvstiv skulle det stå! Haha! 

• Liker 1
Skrevet

Evn halvslapp :P 

Skrevet

Var det lyst i rommet? Mange menn som ikke nødvendigvis synes kona er så veldig sexy trenger mørke rom for å prestere. Uten lyset på er det lettere å fantasere om virkelig fine damer

Anonymkode: 30898...f80

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det lyst i rommet? Mange menn som ikke nødvendigvis synes kona er så veldig sexy trenger mørke rom for å prestere. Uten lyset på er det lettere å fantasere om virkelig fine damer

wow. 

Anonymkode: 38e05...82b

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner meg virkelig ikke på bånnslam som kommenterer, kun i håp om å såre noen. Ekte mannfolk tenner på kvinnene sine. Tapermenn får aldri langvarige forhold/stabile familier, så de må nøye seg med å fantasere. 

Anonymkode: 468f1...5c7

• Liker 7
Skrevet

Siden dere har hatt samme type sex (sånn hvis man ser litt stort på det)i såpass mange år uten å "piffe opp" ting, så ble det kanskje litt overdose? Mulig både han og du har tenkt på diverse variasjoner opp gjennom, men aldri gjort noe med det, siden ting har funket som de er. Når da endelig dagen er der, og situasjonen er litt utenfor de vante rammene, følte han muligens at nå må alt virkelig klaffe. Så er det isteden den gode gamle prestasjonsangsten som dukker opp. 

Hvis dere begge synes det virker ålreit med sexy undertøy, hadde jeg prøvd litt til hvis jeg var dere. Kanskje bruke det av og til også når det ikke er snakk om sex, sånn at det ikke bare forbindes med ekstra høye forventninger om prestasjon? Funker det ikke, så er det ikke noe krise. Da kan dere krysse av for "been there, done that", og fortsette som før.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar alle sammen! For å komme med litt tillegg så hadde han definitivt ikke runket. Det er noe han aldri gjør så lenge jeg er tilgjengelig. Jeg har ingenting mot at han runker, men det er hans valg. Han sier at han ikke skjønner vitsen med å runke når han kan få ordentlig sex. Han vet at jeg onanerer av og til, fordi jeg liker å få en kjapp utløsning, så det er ikke slik at slikt er skam eller fortiet mellom oss, men han foretrekker ordentlig sex. 

Vi har stadig sex med lys på, eller når det er dagslys. Det er ofte han som slår taklyset på, fordi han vil se, så han finner meg nok ikke så avskrekkende at han vil ha det mørkt for å fantasere om andre. :) 

Vi har store barn, som aldri kommer ned i stuen etter at de har lagt seg. De sover to etasjer opp, og må ikke ned i stueetasjen om de vil ha vann eller gå på toalettet heller. 

Tror dette med overtenning høres mest sannsynlig ut. Det eneste problemet mitt med det er at vi har som nevnt aldri opplevd det tidligere, og vi har vært i mange veldig sexy situasjoner, hvor overtenning kanskje burde ha skjedd da (trekanter med andre damer for eksempel), men dette har aldri vært et problem. Jeg håper det ikke blir et problem fremover heller, men kjenner på at jeg nøler litt på å trekke på meg sexy undertøy igjen. Eller jeg er usikker. Usikker på om jeg burde gjøre det nå kjapt igjen, i håp om en bedre opplevelse for først og fremst ham, eller om jeg bare skal la det være. 

Anonymkode: ca3c6...fdc

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner meg virkelig ikke på bånnslam som kommenterer, kun i håp om å såre noen. Ekte mannfolk tenner på kvinnene sine. Tapermenn får aldri langvarige forhold/stabile familier, så de må nøye seg med å fantasere. 

Anonymkode: 468f1...5c7

Seksuell tenning kan gå opp og ned for alle og enhver. Man er ikke nødvendigvis et dårlig mannfolk (eller kvinnfolk) selv om tenningen skulle få seg en knekk. Det kan være mange grunner til det. Men jeg er helt enig i at det var en utrolig flåsete måte å svare på.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...