Gå til innhold

Porsjoner med surkål, rødkål og rosenkål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ribbe til lørdag. 20 stk.

Hvor mye rosenkål/surkål/rosenkål bør jeg ha ? 

Anonymkode: a3d68...313

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står jo på surkål/ rødkålpakningene hvor mange porsjoner det er.

Hvor mange pakker du skal kjøpe, spørs på hvor mange som spiser kun rødkål eller kun surkål eller begge deler. Evt garder deg og kjøp inn såpass mange pakker av rødkål og surkål at det blir nok til alle uansett om alle ønsker kun en av typene. (Du trenger jo ikke å varme opp alle før serveringen. Du kan ha noen ekstra pakker som du varmer opp før 2. servering dersom du ser at det trengs).

Anonymkode: b78c0...479

Skrevet

Trenger du både rødkål og surkål? Er ikke det samme leia? 4-5 pakker rødkål. Så ertestuing i tillegg heller.

Skrevet

Digger at folk her snakker om «pakker» med surkål/rødkål :fnise: Hvem i huleste serverer middagsgjester surkål/rødkål i pakke?!? Surkålpakker er til mandagsmiddag i farta, ikke til når man inviterer på søndagsmiddag. 

Anonymkode: 7b4cd...721

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Digger at folk her snakker om «pakker» med surkål/rødkål :fnise: Hvem i huleste serverer middagsgjester surkål/rødkål i pakke?!? Surkålpakker er til mandagsmiddag i farta, ikke til når man inviterer på søndagsmiddag. 

Deg om det. 

Anonymkode: 94071...244

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er vant til rødkål fra pakke til både hverdags og fest. Min mor har iblandt laget surkål og rødkål selv, det er ikke noe bedre enn pakkene. Så hun slutta fort med det. Lager det meste fra grunnen ellers.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...