Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, Lefdal og Elkjøp eies også av de samme folkene.  Men pass på at produktene er identiske. 

Anonymkode: cc365...c9a

Skrevet

Ja.

Hvis Lefdal sier nei så leverer du bare TV'n tilbake på sånn "30 dagers greie" og kjøper TV'n hos Elkjøp i stedet. Og dette vet Lefdal så da sier de ja, de vil ikke ha tilbake TV som du har brukt. Og så vil de har fornøyde kunder. 

Anonymkode: bed4b...4b0

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja.

Hvis Lefdal sier nei så leverer du bare TV'n tilbake på sånn "30 dagers greie" og kjøper TV'n hos Elkjøp i stedet. Og dette vet Lefdal så da sier de ja, de vil ikke ha tilbake TV som du har brukt. Og så vil de har fornøyde kunder. 

Anonymkode: bed4b...4b0

Kjempe bra! Altså jeg lar dem ikke si nei til meg, når det står at dette er noe de driver med. Og jeg tjener jo litt på dette prisløftet også :) 

Anonymkode: 4ba16...200

Skrevet

Selvsagt er det bare å gå innom med kviteringen. De ønsker jo fornøyde kunder.

Anonymkode: c9f94...aa9

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte en tv i går hos Lefdal og når jeg kom hjem oppdaget jeg at Elkjøp har samme tv til 1500 kr mindre. Er det riktig at jeg kan gå innom butikken og kreve mellomlegget tilbake? :alice:

https://www.lefdal.com/cms/dine-garantier-og-rettigheter-som-kunde-hos-lefdal/dine-kunde-garantier-og-rettigheter-hos-lefdal/

Anonymkode: 4ba16...200

Det må være nøyaktig samme serie-/produktnummere. Får su ikke rabatten så benytt deg av muligheten til åpent kjøp og returner. 

Anonymkode: 961b7...fe0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...