Gå til innhold

Hotell Gran Canaria

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Vi er en familie på 4 (barna er 10 og 12) som vurderer å unne oss en tur til Gran Canaria i januar. Vi har vært i syden bare en gang tidligere og da på fastlandet i Spania. Er det noen som har et hotell å anbefale? Er ikke så kravstor, men det må være oppvarmet basseng og ikke shabby. ☺️ Hadde og vært kjekt å slippe kamp om solsenger. Har aldri vært der før, og ser at mye begynner å bli utsolgt. Setter stor pris på noen innspill. ☺️ 

Anonymkode: 2847b...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lopesan Baobab hvis dere drar med barn! Vi koste oss VELDIG der, stort og romslig, mange basseng, mye å utforske, god mat i buffeten, fine rom. Kort avstand til strand.

Hotellet ligger i Meloneras, som visstnok er et av de mest solsikre stedene, langs sørkysten. Man kan leie bil fra utleiested rett ved hotellet og komme seg hvor som helst, eller ta buss rett ved hotellet, hvis man vil ha sightseeing rundt på øya.

Det koster litt, men vi driver og sparer opp til en ny tur til dette hotellet.... (Tror det er mange andre fine hoteller i samme område også).

Anonymkode: 94104...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få leid dere en uke på anfi del mar. Det ligger masse på finn. Det er det stedet vi reiser når vi drar dit både før vi fikk barn og etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Tui sitt Bahia Feliz.   Selv er vi mye på Monte Feliz og er godt fornøyd med det hotellet.   Men for bamseklubb så velg Tres Vidas.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Kanariøyene er det subtropisk klima. Du trenger ikke oppvarmet basseng, med mindre du er syk i kroppen eller syk i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Wonders skrev:

Noen flere som vet? 

:hjerte:Palm Oasis:hjerte:

Anbefales på det varmeste, det er i nærheten av badeland og en flott veldrevet dyrepark, et flott kjøpesenter og er sentralt i forhold til resten av øyen. / En kan ride på kamel ca 15 min unna, det er ca 10 min til sanddynene i masapalomas.

Det er vakthold, fantastiske store hotellrom med alt dere kan trenge ( eget kjøkken) det er flislagt og badekaret var et boblebad... elsket bassengomtrådene og atmosfæren, de er fantastiske:hjerte:

:hjerte:Beste hotellet jeg noen gang har vært på, det var en helt spesiell stemning og fantastiske rom.:hjerte:

Anonymkode: 3e441...26a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2017 den 22.47, H80 skrev:

På Kanariøyene er det subtropisk klima. Du trenger ikke oppvarmet basseng, med mindre du er syk i kroppen eller syk i hodet.

Vi var der i oktober (høstferien) med barna. Det var greit å bade litt, men da måtte du holde deg i bevegelse. Barna våre måtte regelmessig inn på hotellrommet og ta en varm dusj (få bort blå lepper og klaprende tenner) før de hoppet uti bassenget igjen.

Vannet i havet var mye varmere. Bassengvannet blir jo kaldt i løpet av natta, og varmes litt opp mot slutten av dagen når sola steker. Mens sjøen trenger mer enn en natt på å bli kald.

Anonymkode: 94104...9d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2017 den 22.47, H80 skrev:

piss og atter piss. Om vinteren blir bassengene kjølet ned til 10-tallet. Barna risikerer å bli syke når de bader for lenge.

Anonymkode: bb74d...f8a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger alltid hotell med oppvarmet basseng til 25 grader.   Basseng uten oppvarming  er iskalde  og ikke for meg i alle fall.

Bader aldri i havet. For mye bølger og skumle understrømmer der som jeg ikke liker. 

Endret av caroprins
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler det nye Radisson hotellet i mogan eller cordial mogan playa samme plass. Fint og barnevennlig med hyghelig betjening. 

Anonymkode: 55a42...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HD Parque Christobal i Playa del Ingles.  Fine bungalows, stort og godt oppvarmet basseng, bra med solsenger (med madrass), nydelig mat (og mulighet for all inclusive hvis man ønsker. Var også digg at vi ikke så en eneste kakkerlakk på området :)   Litt dyrere enn det billigste, men grei pris og vel verdt det!

Anonymkode: 7c88d...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...