AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 Bor i et nytt hus der ALT var malt i klassisk hvit (lister/dører i bomull). Etter hvert som andre ting kom på plass fikk vi lyst å male. Vi har nå "sophisticated blue" på soverommet vårt da vi ville ha en lekker og mørk farge. I etterpåklokskapen syns jeg dette er en smule mørkt, selv om gulvet er lys eik, lister og dør er hvite, lampen er hvit, taket er hvitt, senga er lys, garderobefrontene skal være lyse og begge nattbordene er hvite. Jeg har fått tips om at grunnen til at det virker så mørkt er at vi har ingenting på veggene. Vi har tre vegger som bare er mørke. Derfor lurer jeg på om noen har tips til hva vi kan ha på veggene for å dempe dette? Jeg liker godt å ta bilder i naturen, men vet ikke om naturbilder egner seg på et soverom. Jeg vil IKKE ha ikea-postere. Jeg liker å ha litt spesielle ting på veggene, så må innrømme at jeg er skeptisk til masseproduserte ting. Noen som har tips? Anonymkode: c98cd...b61
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 Kjøp kunst? Sjekk sider på nett etter plakater som kan rammes inn e.l. Anonymkode: e0ec3...563
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 Vi har samme farge på vårt soverom, og har fulgt opp med nattbord i samme farge, blå sengegavl, sort/mørkt tre kommode, mørke string hyller, lystette beige gardiner som går fra tak til gulv og et stort rundt speil i mørkt tre. Men vi har også kunst på veggene. Noe er fra lokale håpefulle spirer, andre bilder igjen er kjøpt på auksjon. Fineart er et sted du kan gjøre deg kupp, men ta med bildene til noen som driver med innramming for å få en innramming som passer kunsten. I tillegg så har vi ulike lamper der inne, en i kobber, en retro stålampe i kobber og turkis, nattbordslamper, ledlys med timere for kveldsstemning. Opplever ikke vårt rom som mørkt, men lunt. Vi har østvendt soverom, så det kommer mye lys inn. Anonymkode: 11e29...02f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå