AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 Har datet en fyr i tre måneder. Ting har gått sakte fremover, men da han var hos meg på fredag endte vi opp med å kose og kysse lenge i sofaen. Han var under genseren min og tok meg på puppene og tok meg på rumpa, men da utenpå buksa. Tror begge "feiget" ut når det gjaldt neste skritt. Må som sagt ta ting gradvis. Jeg skal til ham i kveld og er "redd" han tenker neste skritt vil skje i kveld. Jeg har derimot fått mensen... Hvordan legge frem dette på en ikke-klein måte? Og hvor langt kan jeg la det gå før jeg bør stoppe ham? Vil jo ikke være "luremus" heller... Anonymkode: f17be...24b
Minlillesky Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 Bare si det..ikke verre enn som så  10
Trolltunge Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 Bare si det. Om daten er over 12 år, så er han fullt klar over at jenter og damer har mens. 20
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #6 Skrevet 5. desember 2017 Det er ikke kleint å si at man har mensen  ! Bare unngå å led opp til sex, og hvis han prøver å ta steget til det (kline lenge og begynner å klå og løfte på klærne dine eller ta hånda mellom bena dine utenpå buksa) så så bare si at "jeg har mensen nå så la oss vente til neste gang " Det kan også hende han ikke bryr seg om litt blod, så hvis du selv syns det er greit å ha sex med mensen (mange som har det) så trenger dere jo ikke å la det stoppe dere heller om begge vil ha sex. Bare legg et håndkle under i senga Anonymkode: e1262...21d 4
FrodeF Skrevet 5. desember 2017 #7 Skrevet 5. desember 2017 Det er ufint Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ date nÃ¥r du har mensen. Bare Ã¥ avlyseÂ
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #8 Skrevet 5. desember 2017 4 minutter siden, FrodeF skrev: Det er ufint å gå på date når du har mensen. Bare å avlyse Hold kjeft ditt troll. Ikke spoler for andre å ha date med jenter bare fordi du selv ikke får det. TS: Igjen, det er ingen som bryr seg om du har mensen, det er ikke flaut og så lenge han er eldre enn 12 år så kommer han ikke til å reagere noe på det. Når jeg var ung og nervøs for sånt så fikk jeg alltid "Okei daså " , "Åja, men vi kan vel ha sex fordet? Ekte viking har blod på sverd ""Charlotte da! Det betyr jo ingenting, du skal ikke måtte være nervøs for å si det <3 " fra guttene når jeg sa jeg hadde mensen og de skjønte jeg grua meg til å si det.    Nå sier jeg det like naturlig som at jeg forteller hva som helst ellers og aldri møtt en snodig mine på det. Mensen er naturlig og det vet alle! Og det er ikke noe man akuratt kan taime selv heller   Anonymkode: e1262...21d 9
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #9 Skrevet 5. desember 2017 Du sier: jeg har mensen.. Om han da svarer: aaah, men da kan vi kanskje ta det en annen gang.. Da hadde jeg kanskje revurdert han... Og, hvem har sagt at man ikke kan ha sex selvom man har mensen? om du ikke vil at det skal bli grisete.. stå i dusjen... Anonymkode: 8c959...1d9 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #10 Skrevet 5. desember 2017 6 hours ago, AnonymBruker said: Du sier: jeg har mensen.. Om han da svarer: aaah, men da kan vi kanskje ta det en annen gang.. Da hadde jeg kanskje revurdert han... Og, hvem har sagt at man ikke kan ha sex selvom man har mensen? om du ikke vil at det skal bli grisete.. stå i dusjen... Anonymkode: 8c959...1d9 Hvorfor i alle dager skal hun si på forhånd at hun har mensen? Anonymkode: 4972d...7b7 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #11 Skrevet 5. desember 2017 Bare å si at du har mensen det. Er han voksen så veit han nok hvordan kvinners kropp fungerer Anonymkode: 4c06d...141 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #12 Skrevet 5. desember 2017 Si at du har tante rød på besøk Anonymkode: bcf64...cd3 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #13 Skrevet 5. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du sier: jeg har mensen.. Om han da svarer: aaah, men da kan vi kanskje ta det en annen gang.. Da hadde jeg kanskje revurdert han... Og, hvem har sagt at man ikke kan ha sex selvom man har mensen? om du ikke vil at det skal bli grisete.. stå i dusjen... Anonymkode: 8c959...1d9 Det er ikke alle som kan ha sex når man har mensen. Nå sier jeg ikke at det gjelder ts, men for min del så får jeg iallefall veldig vondt av å ha sex når jeg har mensen, og jeg regner med jeg ikke er den eneste her i verden. Anonymkode: ec1c6...3bb 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #14 Skrevet 5. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke alle som kan ha sex når man har mensen. Nå sier jeg ikke at det gjelder ts, men for min del så får jeg iallefall veldig vondt av å ha sex når jeg har mensen, og jeg regner med jeg ikke er den eneste her i verden. Anonymkode: ec1c6...3bb Det er heller ikke alle som ønsker å ha sex med mensen første gang man har sex sammen! Da er det bedre å vente til man er ferdig med det, synes jeg i allefall  Anonymkode: c721b...06b 5
BerntHulken Skrevet 5. desember 2017 #15 Skrevet 5. desember 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har datet en fyr i tre måneder. Ting har gått sakte fremover, men da han var hos meg på fredag endte vi opp med å kose og kysse lenge i sofaen. Han var under genseren min og tok meg på puppene og tok meg på rumpa, men da utenpå buksa. Tror begge "feiget" ut når det gjaldt neste skritt. Må som sagt ta ting gradvis. Jeg skal til ham i kveld og er "redd" han tenker neste skritt vil skje i kveld. Jeg har derimot fått mensen... Hvordan legge frem dette på en ikke-klein måte? Og hvor langt kan jeg la det gå før jeg bør stoppe ham? Vil jo ikke være "luremus" heller... Anonymkode: f17be...24b Kan vel ikke være noe vanskeligere enn å bare si det? Kanskje han ikke har noe imot å kjøre brannbil? Første gang jeg hadde sex med eksen hadde hun mensen. Funket helt fint. 1
Nmtt Skrevet 5. desember 2017 #16 Skrevet 5. desember 2017 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke alle som kan ha sex når man har mensen. Nå sier jeg ikke at det gjelder ts, men for min del så får jeg iallefall veldig vondt av å ha sex når jeg har mensen, og jeg regner med jeg ikke er den eneste her i verden. Anonymkode: ec1c6...3bb Nope, det er du ikke  Samma her! Og ville ikke hatt det heller om jeg ikke hadde syntes det var vondt.   Endret 5. desember 2017 av Nmtt
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #17 Skrevet 5. desember 2017 Dere kan da gjøre andre ting om det kommer til stykket? Anonymkode: 879b9...430
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #18 Skrevet 5. desember 2017 Kan du ikke bare si det helt naturlig? "Åh, må bare ha en liten sjokoladebit, uka vettu.." Blunk blunk" "Så digg å bare ligge i sofaen å se tv, har litt kramper pga mensen" Evt send mld å avlys daten pga menssmerter.. Si at det eneste du orker i kveld er tv og sofa. Så kan du se om han er der for deg, passer på deg og vil at du skal ha det bra, eller stikker.. Anonymkode: ba6d5...341 2
Gjest Lienna Skrevet 6. desember 2017 #19 Skrevet 6. desember 2017 På 5.12.2017 den 8.16, AnonymBruker skrev: Har datet en fyr i tre måneder. Ting har gått sakte fremover, men da han var hos meg på fredag endte vi opp med å kose og kysse lenge i sofaen. Han var under genseren min og tok meg på puppene og tok meg på rumpa, men da utenpå buksa. Tror begge "feiget" ut når det gjaldt neste skritt. Må som sagt ta ting gradvis. Jeg skal til ham i kveld og er "redd" han tenker neste skritt vil skje i kveld. Jeg har derimot fått mensen... Hvordan legge frem dette på en ikke-klein måte? Og hvor langt kan jeg la det gå før jeg bør stoppe ham? Vil jo ikke være "luremus" heller... Anonymkode: f17be...24b Må du fortelle han at du har mensen? Må dere allerede ha sex? Hadde bare sagt at jeg ikke er klar enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå