AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 Jeg liker et par av spillelistene til eksen og hører på de innimellom. Kan han se Det? Vil ikke ham skal tro jeg stalker ham.... Anonymkode: 2e04c...8ea
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 Last ned sangene selv og lag din egen spilleliste. Ja det kan sees Anonymkode: 4b4f0...e4d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 Så rar du er. Du kan jo lage din egen lignende spilleliste. Anonymkode: b3b1d...266
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #4 Skrevet 5. desember 2017 Hvordan ser man det? Bare lurer på om mine ex har vært inne og sett på mine spillelister. Anonymkode: f2f84...348
visp Skrevet 5. desember 2017 #5 Skrevet 5. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker et par av spillelistene til eksen og hører på de innimellom. Kan han se Det? Vil ikke ham skal tro jeg stalker ham.... Anonymkode: 2e04c...8ea Om dere ikke følger hverandre så kan han vel ikke se det. Og om dere følger hverandre kan han bare se når du spiller; ikke at du har spilt. Før kunne man se hvem som fulgte spillelistene, men ikke nå mer- man ser bare at man har en som følger lista.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå