Gå til innhold

KG-tråder med kvinnehat, penisstørrelser og negativt vri på det meste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Er dette den vanlige standarden på KG?

Dette er bare noen få tråder jeg har funnet frem. I trådene rundt om kring på forumet leser jeg daglig at tråder blir ødelagt av kverrulering (det er en trollemetode som "går gjennom nåløyet". Man kan jo spørre seg selv hvorfor noen konstant orker å mate trollene, hva som hadde skjedd om INGEN av disse trådene hadde fått reaksjoner eller leseklikk - bortsett fra av trollene selv. 

Anonymkode: 038d7...483

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å være usikker på forhold, kropp og seksualitet er vel ikke unormalt, og på et forum tør mange å spørre om ting de ikke tør å spørre andre om i virkeligheten. Jeg ser ikke på trådene om at "Kvinner foretrekker stor penis" eller "Hvordan kan jeg avlyse daten når jeg fant ut av hun var ekstremt overvektig?" eller "Daten min var så frekk, for en dust dame/mann!"  som verken trolling eller mannehat/kvinnehat, 

men i Aktuelle nyheter, Generell debatt og Skråblikk forumene renner det over av kvinnehat og ja jeg skulle virkelig ønske ingen svarte i de trådene , og at brukerne ble bannet fra forumet for å spre så grov hat og trakassering. Det handler ikke om preferanser når noen kan finne på å ytre at ingen kvinner fortjener å leve, at alle kvinner er onde, at damer fortjener å bli voldtatt og må slutte å skrike om hjelp fordi da er de oppmerksomhetssyke osv. Da er det trakassering og grovt hat og bryter med forumreglene: 

Sitat

Oppfordring til, tilretteleggelse for eller forherligelse av brudd på norsk lov. Dette inkluderer også voldshandlinger, voldsbruk, voldtekt og lignende. Man kan diskutere eksisterende lovverk, men debatt rundt f.eks. rusmidler som er ulovlige i Norge vil bli slettet.

* Krenkende, hetsende, injurierende utsagn, samt trakassering eller trusler. 

* Latterliggjøring. Tråder og innlegg som kun opprettes til latterliggjøring av noen tillates ikke, selv om de ellers ikke kan karakteriseres så sterkt som hets eller krenkelser.

* Diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold. Med dette menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfølgelse eller ringeakt overfor en gruppe på grunn av deres hudfarge, kjønn, nasjonale eller etniske opprinnelse, religion eller livssyn, legning, leveform eller orientering, eller nedsatte funksjonsevne. Moderatorene tar utgangspunkt i Straffelovens § 135a, men på Kvinneguiden tillater vi heller ikke innlegg som inneholder oppfordringer til eller fyrer opp under hat.

* Ensidig meningspåvirkning eller propaganda. For eksempel gjennom konsekvent å sverte en folkegruppe, religion, livssyn, kjønn, legning eller rase.

Anonymkode: e1343...bd5

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 hours ago, AnonymBruker said:

Å være usikker på forhold, kropp og seksualitet er vel ikke unormalt, og på et forum tør mange å spørre om ting de ikke tør å spørre andre om i virkeligheten. Jeg ser ikke på trådene om at "Kvinner foretrekker stor penis" eller "Hvordan kan jeg avlyse daten når jeg fant ut av hun var ekstremt overvektig?" eller "Daten min var så frekk, for en dust dame/mann!"  som verken trolling eller mannehat/kvinnehat, 

Disse trådene har ingenting med usikkerhet å gjøre.  Trådene er alltid vinklet som "Kvinner elsker kun store peniser, kvinner  baksnakker menn med små peniser og om kvinner sier noe annet så lyver dem!" 

Klart det er trolling og kvinnehat. Trådene handler om å sverte kvinner og provosere. 

3 hours ago, AnonymBruker said:

men i Aktuelle nyheter, Generell debatt og Skråblikk forumene renner det over av kvinnehat og ja jeg skulle virkelig ønske ingen svarte i de trådene , og at brukerne ble bannet fra forumet for å spre så grov hat og trakassering. Det handler ikke om preferanser når noen kan finne på å ytre at ingen kvinner fortjener å leve, at alle kvinner er onde, at damer fortjener å bli voldtatt og må slutte å skrike om hjelp fordi da er de oppmerksomhetssyke osv. Da er det trakassering og grovt hat og bryter med forumreglene: 

Man burde fjerne AB-funksjonen på disse delforumene slik man faktisk har mulighet til å praktisere reglene du  viser til. Det er den eneste måten man kan praktisere reglene om "ensidig meningspåvirkning".  

Eventuelt så får forumledelsen si at det er helt greit å bruke KG til å konsekvent sverte folkegrupper og kjønn. Latterlig at forumledelsen skal kunne gjemme seg bak en regel som ikke går an å praktisere. 

Forstår mange liker AB-funksjonen, men det går ikke an å praktisere reglene på disse delforumene om man skal kunne bruke AB-funskjonen. Samtidig som det går fint an å ha disse delforumene uten AB-funksjonen. 

Endret av potetstappe
  • Liker 10
Skrevet

Generell debatt har blitt et søppelhull av kvinnehat-tråder. 

Anonymkode: ed699...e63

• Liker 4
Gjest C.Tramell
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Generell debatt har blitt et søppelhull av kvinnehat-tråder. 

Anonymkode: ed699...e63

Hvis vi nå bare blir flinkere til å rapportere overtramp kan vi med de nye forumreglene bli kvitt dette problemet.

Skrevet

Jeg advarte forumet og sa de ikke kom til å klare løse dette problemet tidligere. Sa også at dette problemet bare ville eskalere. Og jeg hadde rett. Jeg sa også at jeg hadde løsninger på dette problemet utover å løpe til onkel politi (mod). Men ble møtt med latterliggjøring og avvisning. Nå sitter jeg egentlig og fryder meg over situasjonen som har vokst ut av kontroll. :fnise:

Anonymkode: 0b599...a54

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, C.Tramell skrev:

Hvis vi nå bare blir flinkere til å rapportere overtramp kan vi med de nye forumreglene bli kvitt dette problemet.

I'm with you sistah :opplyser:

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg advarte forumet og sa de ikke kom til å klare løse dette problemet tidligere. Sa også at dette problemet bare ville eskalere. Og jeg hadde rett. Jeg sa også at jeg hadde løsninger på dette problemet utover å løpe til onkel politi (mod). Men ble møtt med latterliggjøring og avvisning. Nå sitter jeg egentlig og fryder meg over situasjonen som har vokst ut av kontroll. :fnise:

Hva var løsningen din?

Anonymkode: 8358d...bf4

• Liker 2
Gjest C.Tramell
Skrevet
4 minutter siden, WubWub said:

I'm with you sistah :opplyser:

Det vet jeg :)  Du har hatt rett hele tiden, jeg ser det nå. Jeg har vegret meg for å rapportere for mye fordi jeg synes vi skal ha litt takhøyde, men dette problemet har vokst seg så stort at det ikke er greit lenger. Nå rapporterer jeg også.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva var løsningen din?

Anonymkode: 8358d...bf4

Tror du jeg gidder fortelle folk det nå eller? Har såpass selvrespekt at jeg ikke går tilbake til de som behandlet meg dårlig, bare fordi de er etterpåkloke, og endelig innser hvor ille problemet er. 

Skrevet

Det er bare en tråd der som kan kalles kvinnehat. 

Anonymkode: 58d7c...b42

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare en tråd der som kan kalles kvinnehat. 

Det der er flisespikkeri.

Anonymkode: decda...7c3

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er flisespikkeri.

Anonymkode: decda...7c3

Nei bare en av de trådene kan kalles kvinnehat. 

Skrevet

Alle trådene er idiotiske men bare en av dem er kvinnehat.

Skrevet
9 timer siden, potetstappe skrev:

Disse trådene har ingenting med usikkerhet å gjøre.  Trådene er alltid vinklet som "Kvinner elsker kun store peniser, kvinner  baksnakker menn med små peniser og om kvinner sier noe annet så lyver dem!" 

Klart det er trolling og kvinnehat. Trådene handler om å sverte kvinner og provosere. 

Ja, jeg har ingenting i mot vanlige usikkerheter men man må ikke være rakettforsker for å skjønne hva disse trådene i HI og rundt oss dreier seg om. Om man ikke forstår det så tror jeg egentlig man har noen manglende forståelsesevner 

Anonymkode: 038d7...483

Skrevet

Spesielt denne syns jeg det er rart at får stå. Syns jeg ser at jeg lagde en tråd som het "irakiske og Syriske menn er de ondeste vesenene i verden"...: 

Anonymkode: 3d733...9ad

• Liker 3
Skrevet
22 timer siden, C.Tramell skrev:

Det nytter ikke å rapportere. De modererer de ikke. Selv om det står i forumsreglene så er hat mot kvinner noe annet enn hat mot menn og hat mot feks muslimer. Bare se hvordan tråder som vinkler menn negativt konsekvent blir flyttet til skråblikk og generaliseringer og de om kvinner blir stående der de er. Min teori er at moderatorene selv lager de for å få klikk. 

Anonymkode: 1e838...98e

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du jeg gidder fortelle folk det nå eller? Har såpass selvrespekt at jeg ikke går tilbake til de som behandlet meg dårlig, bare fordi de er etterpåkloke, og endelig innser hvor ille problemet er. 

Ja, sikkert. 

Anonymkode: 3c5e3...b40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...