Gå til innhold

Fler som ikke har fått bidragsforskudd ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle jo komme 5. denne måneden men neida :(

Anonymkode: db844...bd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banken har utbetaling kl 9, 12, 14 og 16 så slapp av, det kommer nok ila dagen.

Anonymkode: ab62a...e71

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle jo komme 5. denne måneden men neida :(

Det er lurt å ikke bruke opp alt man har med en gang. Bare sånn i tilfelle neste utbetaling er forsinket. 

Anonymkode: 1a9e3...379

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lurt å ikke bruke opp alt man har med en gang. Bare sånn i tilfelle neste utbetaling er forsinket. 

Det finnes faktisk ganske mange mennesker i dette landet som MÅ leve fra hånd til munn for de har rett og slett for lite penger som kommer inn. Så du kan hoppe ned fra din høye hest, kan like gjerne være du som sliter en gang. Usikre tider og ingen som vet hva som skjer.

Anonymkode: ccbdb...00a

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes faktisk ganske mange mennesker i dette landet som MÅ leve fra hånd til munn for de har rett og slett for lite penger som kommer inn. Så du kan hoppe ned fra din høye hest, kan like gjerne være du som sliter en gang. Usikre tider og ingen som vet hva som skjer.

Anonymkode: ccbdb...00a

Iflg nav.no skal visst bidrag/forskudd utbetales idag. Ts starter etterlysningen kl 8 på mårningen. En grei huskeregel er at pengene i teorien kan la vente på seg helt til i ettermiddag. Er de ikke kommet inn til DA går det an å etterlyse. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Visste ikke at alt var brukt opp jeg..... Tror ikke jeg skrev det.....:) 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Iflg nav.no skal visst bidrag/forskudd utbetales idag. Ts starter etterlysningen kl 8 på mårningen. En grei huskeregel er at pengene i teorien kan la vente på seg helt til i ettermiddag. Er de ikke kommet inn til DA går det an å etterlyse. 

Fordi det har aldri skjedd meg at det har kommet inn etter klokken 06.  Visste ikke at det var regler for når jeg kunne etterlyse men da vet jeg jo det nå.

Skrevet

Det er fortsatt den 05. Selv så har jeg opplevde å få penger fra NAV kl. 16.00 i perioder. :) Ofte så kan tidspunktet variere fra bank til bank. Beklageligvis så er det gjerne sånn at man noen ganger må smøre seg med litt tålmodighet. 

Skrevet

Mitt kom i går 

Anonymkode: b35ad...9d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...