Gå til innhold

Hva skrive i retur på "Hei" når jeg Tinder matchet med en jeg har hatt godt øye til lenge!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet hvem personen er fra før, men tror ikke han vet hvem jeg er.  Kom over han på tinder og krysset fingrene for match for jeg har hatt et godt øye til han for noen år siden! Vi har gått forbi hverandre noen ganger og har noen felles venner. 
Vi har matchet og han skrev Hei, og jeg vil skrive noe bra tilbake og ikke bare kort Hei! 
Det er vel døds døllt å skrive "Hei hvordan går det" og sånne ting, så hvordan kan jeg skrive en bra åpningsreplikk? Bør jeg si at jeg har hatt et godt øye til han eller late som ingenting? Råååd? :)

Anonymkode: 8c105...0f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du er kjempekjekk og jeg har hatt et godt øye til deg LENGE plz møt meg :)

Eller bare "Hei" som er nok om han er interessert i deg.

Anonymkode: ec3a3...4c5

Skrevet

Hvordan har uken vært hittil? Vent gjerne til søndag. Da har han 7 dager å gå igjennom på 🤪

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Kan jeg få bestige tinden din?

Endret av Overrasket
Skrevet

Pule? 

Skrevet

bare snakk vanlig, spør hvordan var dagen din, spør hva han gjør i fritiden etc..

• Liker 2
Skrevet

Si "hei :) hva skjer?" 

Anonymkode: b3631...889

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Si "hei :) hva skjer?" 

Nei, ikke "hva skjer?" 

Ikke bare det i hvert fall. "Hvordan går det?" er bedre. "Hva skjer?" virker mer som man skal skrive om hva som skjer akkurat der og da. 

Anonymkode: 557d5...765

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke "hva skjer?" 

Ikke bare det i hvert fall. "Hvordan går det?" er bedre. "Hva skjer?" virker mer som man skal skrive om hva som skjer akkurat der og da. 

Hva skjer var det han jeg dater skreiv til meg første gang og det gikk jo tydeligvis strålende for han. 

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer var det han jeg dater skreiv til meg første gang og det gikk jo tydeligvis strålende for han. 

Det kommer helt an på vil jeg si. Selv unngår jeg det som pesten, men er man interessert så er det ikke så nøye hva man skriver egentlig. Så lenge man skriver noe tilbake :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...