AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 Hvordan så ditt liv ut i denne alderen? Hvis du er et sted innenfor målgruppen per dags dato, er du også hjertelig velkommen til å svare. Anonymkode: c230b...04a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 De årene brukte jeg på å ta master, få drømmejobben, gifte meg, få første barn, reise jorden rundt og bygge enebolig.😊 Anonymkode: ad4c9...d77
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 Har vært syk (kronisk), blitt ufør, hatt kjæreste/samboer og giftet meg, fått hunder og gjort mye med de, vært på noen ferier, flyttet to ganger... Vet ikke helt hva du er ute etter? Anonymkode: 2a1be...e1c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #4 Skrevet 5. desember 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: De årene brukte jeg på å ta master, få drømmejobben, gifte meg, få første barn, reise jorden rundt og bygge enebolig.😊 Anonymkode: ad4c9...d77 Såpass, misunner deg Anonymkode: 3d152...a75 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #5 Skrevet 5. desember 2017 Det var de årene jeg innså at jeg var så ødelagt av barndom og påfølgende PTSD at jeg innså at jeg aldri kom til å få et normalt liv. Anonymkode: f3b5c...d27
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #6 Skrevet 5. desember 2017 25 her 👌 Fullførte siste året på vgs, gikk ett år på folkehøyskole, prøvd ut diverse studier, møtt verdens beste mann, endelig kommet inn på studiet jeg har ønsket! Anonymkode: 30370...e1c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #7 Skrevet 5. desember 2017 21 år her, bodd sammen med kjæresten min de siste 3 årene og en katt jeg har hatt siden jeg var 11 år + en katt vi har kjøpt sammen. Jeg holder på å fullføre siste året på vgs (med 23/6-regelen) og bli frisk fra spiseforstyrrelse. Ellers danser jeg, driver med foto og liker å skrive. Skulle gjerne ha "kommet litt lenger i livet" med billappen og i gang med utdannelse, spart opp noe i egenkapital, men ett skritt om gangen. Anonymkode: 62dd1...871
Annonym91 Skrevet 5. desember 2017 #8 Skrevet 5. desember 2017 Ramla ut av vidergående som 18 åring å ble gravid. Ble aldri ferdig med utdannelsen.. men men, sitter nå her den dag idag med 2 flotte barn å mann ikke alt går som planlagt hele tiden!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #9 Skrevet 5. desember 2017 Begynte på utdannelsen, flyttet sammen med kjæresten, giftet meg, kjøpte hus, avsluttet utdannelsen pga mye greier, skilte meg pga utroskap og diverse annet som ikke var bra, var dønn ulykkelig, traff en ny mann, viste seg å være psykopat.. Et par-tre år etter det, har jeg fått jobb, kjøpt hus igjen, har fantastiske venner, og traff til slutt den gode, snille drømmemannen jeg er i lag med i dag Anonymkode: c83bc...b42 1
BerntHulken Skrevet 5. desember 2017 #10 Skrevet 5. desember 2017 På den alderen hadde jeg et romantisk og naivt syn og tiltro til at alt skulle ordne seg.. 5
annebanane Skrevet 5. desember 2017 #11 Skrevet 5. desember 2017 De årene har hovedsakelig gått til 7 år høyere utdanning, møte nye folk og være med venner, reise det som var mulig med redusert økonomi, jobb, mange sosiale arrangement og dager/kvelder, forelskelser, utforsking, litt ulykker, og å teste ut å bo i ulike byer innen- og utenlands. Vil tro jeg har hatt en ganske standard periode der utenom at jeg hoppet over folkehøyskole og jordomreise. Var fine år.
solmåneogstjerner Skrevet 5. desember 2017 #12 Skrevet 5. desember 2017 Helt annerledes enn det er nå ihvertfall 😉 er 34. 1
Mr. Kilmister Skrevet 5. desember 2017 #13 Skrevet 5. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan så ditt liv ut i denne alderen? Hvis du er et sted innenfor målgruppen per dags dato, er du også hjertelig velkommen til å svare. Anonymkode: c230b...04a Jeg var yngre. Jeg var kjekkere, hadde mer sex. Festa mye. Jobba også mye, så hadde litt å bruke. Savner det ikke så veldig.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #14 Skrevet 5. desember 2017 Studerte uten plan, festet mye, var backpacker. Da jeg var 24 fikk jeg panikk for at jeg aldri skulle bli noe og flyttet til utlandet for å ta et profesjonsstudie. Anonymkode: acadc...a99
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #15 Skrevet 5. desember 2017 De årene gikk med til å henge på universitetet og fullføre master... Hadde noen kjærester før jeg traff drømmemannen. Nå er vi forlovet og har et barn Er 30 nå, og trives mye bedre enn i 20-årene foreløpig! Anonymkode: 9c8a7...b8c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #16 Skrevet 5. desember 2017 Flyttet fra hjembygda til byen, gikk på universitetet (begynte på master det året jeg fylte 25), hadde to ulike forhold, fikk nye venner, bodde et år i utlandet, gikk på fester og hadde diverse deltidsjobber, bla bla. Ganske vanlige ting. (27 nå) Anonymkode: d0385...d9d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #17 Skrevet 5. desember 2017 De årene var veldig forskjellige for min del. 18-22. Bodde med kjærester eller venninner. Festet mye, og gjorde lite produktivt. Ble gravid og fikk barn. Var noen rolige år preget av familieliv, barn og skole videre fram til 25. Anonymkode: 32179...277
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #18 Skrevet 5. desember 2017 Var student. Jeg begynte på universitetet da jeg var 18, og var ferdig med phd ni år senere, så jeg var faktisk på universitetet hele denne perioden. En ganske god periode i livet mitt. Uendelig mye bedre enn på vgs og ungdomsskolen, Kom meg inn i nytt miljø, vekk fra gamle klasse"kamerater", og den sosiale angsten slapp endelig taket. Fikk studievenner som jeg hadde det kjekt med, og studiene gikk bra. Så fornøyd med den epoken. Anonymkode: 5382d...4c5 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. desember 2017 #19 Skrevet 5. desember 2017 Da studerte jeg og festet en god del.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #20 Skrevet 5. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan så ditt liv ut i denne alderen? Hvis du er et sted innenfor målgruppen per dags dato, er du også hjertelig velkommen til å svare. Anonymkode: c230b...04a Livet mitt så rett og slett ikke ut. Det var helt krise. Nå er det bra. Anonymkode: 155b8...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå