AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 Kikker allerede på dåpsgave til mitt første tantebarn, det blir ei jente. Kikket litt på armbånd/Charms fra Pandora. Er dette noe å gi i dåpsgave? Syns det er litt kjedelig med sparebøsse, føreste hårlåkk/tann, bilderamme, porselen/bestikk for det gir de fleste. Hva tenker dere? Anonymkode: e760f...ff4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 Høres ut som en fin gave Vår fikk også et armbånd, men det har ikke blitt brukt drssverre. Upraktisk på baby, men gjør seg veldig fint til pynt på barnerommet. Anonymkode: 0b9ce...fa3 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 Sangbok er veldig fint å få. Barnesølje (kan brukes på kjoler, ikke bare bunad) Penger. Ulltøy. Kan også gi hjemmestrikket om du er en strikker. Medlemskap i boligbyggelag. Anonymkode: f51af...fb3 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #4 Skrevet 5. desember 2017 Fin gave, men det er veldig lenge til det kan brukes. Til min datter sin dåp ønsker vi oss gyngedyr, dukkehus, fine treleker, sangbok, utstyr til barnehagen, penger til fond m.m. Det er mange gode tips på jollyroom.no. Anbefaler også å se på.finn/Facebook om du kan finne noe brukt. Anonymkode: d4008...b98 1
A4-livet Skrevet 5. desember 2017 #5 Skrevet 5. desember 2017 Jeg er ikke glad i sånne ting, så jeg hadde ikke blitt særlig glad for det. Heller barnehagesekk, eventyrbøker, sangbøker, et fint pledd, barnemøbler el.
Marimba Skrevet 5. desember 2017 #6 Skrevet 5. desember 2017 Tips til kjempefin dåpsgave: kjøp et personlig pledd fra pledd.net. Dette har vært et skikkelig babyboom år for oss hvor vi har vært i 4 barnedåper. Alle dåpsbarna (inkl vår egen jente) har fått slike pledd, og der har blitt satt stor pris på. Vårt er daglig i bruk
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #7 Skrevet 5. desember 2017 Jeg kjøpte små anheng med rosetter til mine jenter men barnekjede. Altså, et voksenanheng. Da kan de bruke det hele livet og ikke bare i barndommen. Anonymkode: 6382c...63e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #8 Skrevet 6. desember 2017 Det er en okey gave men ville heller valgt klassisk gullkjede med hjerte feks.. Jentene mine elsker smykker og vil bruke dåpsmykkene sine hele tiden om de får lov. De liker også armbånd, men det blir Skjeldent brukt da det er veldig upraktisk, lett å henge seg opp/ødlegge/miste for de små som er høyt og lavt og i tillegg litt vasete.. Anonymkode: 35bc2...8d2
Gjest Ørnefaren Skrevet 6. desember 2017 #9 Skrevet 6. desember 2017 Vi kjøpte "min første diamant"-smykke til vårt tantebarn. Den ene Datteren vår fikk det til dåpen. Hun bruker smykket daglig (9 år).
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #10 Skrevet 6. desember 2017 Jeg kjøpte en slik dukkeseng til niesen min, vet hun får mye smykker fra andre. Anonymkode: 717f6...6fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå