AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 hei! nå har jeg laget meg profil her bare for å finne ut hva denne filmen heter Jeg husker jeg så den når jeg var liten, det startet med "ekte mennesker" og det var en liten gutt om lå i sengen sin og hadde mareritt også tror jeg det var noe ille uvær og tordnet. Også tror jeg han våkner (og da er det switchet om til tegnefilm) og da har han blitt til en slik tegnefigur. Jeg husker ikke helt hva filmen handler om, tror den er fra 1990-tallet og det var norsk tale. Jeg tror disse karakterene i filmen også er dyr som liksom er menneskeliggjort hvis det gir mening? Husker også noe med at noen i filmen er slemme eller er ute etter han... Håper noen forstår hvilken film jeg mener, takk for svar! Anonymkode: 389e8...bc4
gobbledigook Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 Ganske sikker på at det er The Pagemaster du mener. Ikke for å være spydig altså, men det var ganske enkelt å finne etter å ha googlet "movie about a boy who turns into a cartoon" 1
Janzypants Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 Det første jeg tenkte på var filmen "bøkenes herre". Etter litt googling, fant jeg ut av at den orginalt heter "The Pagemaster", slik gobbledigook skriver!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #4 Skrevet 5. desember 2017 toy story? haha Anonymkode: 94c13...b6d
Lycra Skrevet 5. desember 2017 #5 Skrevet 5. desember 2017 Jeg tror også at det et The Pagemaster du leter etter, fin film som vekker mange minner fra barndommen
captain howdy Skrevet 5. desember 2017 #6 Skrevet 5. desember 2017 Jeg synes det hørtes ut som Rock-A-Doodle. Vazelina bilopphøggers hadde roller og sanger i den norske dubben. http://www.imdb.com/title/tt0102802/?ref_=nv_sr_1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå