Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med Klomifen her?

Anonymkode: d6343...674

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To runder, helt jævlig hormonelt og følelsesmessig, null resultat annet enn at det føkka opp syklusen totalt :( etter fem år som prøvere er ikke dette kuren for meg, men andre har hatt gode resultater :)

Anonymkode: 1ed16...b3f

Skrevet

Letrozol/Femar er et preparat som strengt tatt ikke er godkjent for å få EL, men som blir mer og mer vanlig å bruke til dette formålet. Bare google preparatene, så ser du bruken. Det er blant annet en del forskning/artikler på svensk om det å bruke Femar/Letrozol for å stimulere til EL.

Kort fortalt: Letrozol/Femar gir mindre sjanser for flerlinger og har mindre effekt på bl.a. livmorslimhinnen.

Jeg ble satt rett på dette, og veldig glad for det.

Men ønsker deg lykke til, uansett!

Anonymkode: 8649a...0a5

Skrevet

Takk for svar.  Nå spurte jeg ikke om de andre preparatene som ble nevnt her. 

Har selv begynt på disse og merker ikke så nye bivirkninger enda.. har to dager igjen. 

Skrevet

Du kan søke på tråder om pergo / pergotime, det er "tusenvis" av dem :) Preparatet ble deregistrert ved nyttår, men det er det samme som klomifen.

Skrevet
48 minutter siden, miore skrev:

Du kan søke på tråder om pergo / pergotime, det er "tusenvis" av dem :) Preparatet ble deregistrert ved nyttår, men det er det samme som klomifen.

Takk for svar 😊

Skrevet

Har tatt det to ganger for noen år siden. Første gangen fikk jeg eggløsning når jeg skulle, merket ingen bivirkninger. Andre kuren fikk jeg eggløsning endel senere enn normalt, og hadde bivirkninger som hetetokter og humørsvingninger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...