AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 Hvordan starte en samtale med noen man ikke kjenner? Har sett et vakkert menneske jeg ville hatt bedre kontakt med..:) Anonymkode: c21a9...9ea
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #3 Skrevet 4. desember 2017 Hei. Kunne du tenkt deg å bli bedre kjent med meg? Jeg synes du ser hyggelig ut osv osv Anonymkode: ba43d...e89 1
Sykkelkopp Skrevet 4. desember 2017 #4 Skrevet 4. desember 2017 Are you from tennessee? because you are the only ten I see Har du plaster? Jeg skadet kneet da jeg fallt for deg
Gjest gjestvest Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 Gå bort, len deg mot en vegg ved siden av henne. Ikke mot en haug av tomme esker. Så sier du det du har sagt her: " Jeg har sett ei vakker jente jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med. Hvordan foreslår du jeg burde gå frem med å starte en samtale ".
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #7 Skrevet 4. desember 2017 Legg til på facebook og ta det derfra, har gjort det selv, funker fjell.Anonymkode: a36d3...4a9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #8 Skrevet 4. desember 2017 har samme problem møtt ei jeg liker på fest noen ganger, men der har både jeg og hun vært litt for fulle... har bestemt meg for å ta kontakt i edru tilstand virker da iallefall mer seriøst, men da er problemet hvordan komme i kontakt med henne å ikke minst hvordan gi et godt første inntrykk så hun blir interessert Anonymkode: af034...8f4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #9 Skrevet 4. desember 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legg til på facebook og ta det derfra, har gjort det selv, funker fjell. Anonymkode: a36d3...4a9 Hva gjorde du etter du addet på face? Anonymkode: c21a9...9ea
Gjest Overrasket Skrevet 4. desember 2017 #10 Skrevet 4. desember 2017 22 minutter siden, gjestvest said: Gå bort, len deg mot en vegg ved siden av henne. Ikke mot en haug av tomme esker. Så sier du det du har sagt her: " Jeg har sett ei vakker jente jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med. Hvordan foreslår du jeg burde gå frem med å starte en samtale ". Oi, det høres smart ut! Også noterer man seg rådene man får fra den personen man fant ved veggen, og går bort til personen man har sett seg ut og gjør som man ble anbefalt!
bortebra Skrevet 4. desember 2017 #11 Skrevet 4. desember 2017 Mitt eneste triks, som generelt funker dårlig, i og med at ingen røyker lenger, er "har du fyr?" Sånn har jeg fått meg fyr, for å si det sånn.
Gjest gjestvest Skrevet 4. desember 2017 #12 Skrevet 4. desember 2017 (endret) 17 minutter siden, Overrasket skrev: Oi, det høres smart ut! Også noterer man seg rådene man får fra den personen man fant ved veggen, og går bort til personen man har sett seg ut og gjør som man ble anbefalt! Skjønner hun at hun er den jenta vil hun synes det er søt. Han kan også følge rådene der og da. Det også vil være søt. Endret 4. desember 2017 av gjestvest la til
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #13 Skrevet 4. desember 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjorde du etter du addet på face? Anonymkode: c21a9...9ea Begynte å flørte. ( og det går veeeldig bra ) Anonymkode: a36d3...4a9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #14 Skrevet 4. desember 2017 1 time siden, gjestvest skrev: Gå bort, len deg mot en vegg ved siden av henne. Ikke mot en haug av tomme esker. Anonymkode: 54c44...1e9 1
QuestionEverything Skrevet 5. desember 2017 #15 Skrevet 5. desember 2017 are you an archeologist? cause I have some junk that haven't been touched in years
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #16 Skrevet 5. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Begynte å flørte. ( og det går veeeldig bra ) Anonymkode: a36d3...4a9 Flørte på facebbok eller ellers? Anonymkode: c21a9...9ea
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #17 Skrevet 5. desember 2017 13 timer siden, gjestvest skrev: Gå bort, len deg mot en vegg ved siden av henne. Ikke mot en haug av tomme esker. Så sier du det du har sagt her: " Jeg har sett ei vakker jente jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med. Hvordan foreslår du jeg burde gå frem med å starte en samtale ". Haha Jeg hadde svart så godt jeg hadde kunnet og prøvd å komme med tips og tenkt at det var tøft og bra at han spør en jente om råd så han kanskje kan få den jenta han vil ha, at han virkelig må like henne som spør en fremmed jente om råd så spontant, og blitt kjempe sjarmert og overraska hvis han etterpå sa det var meg han mente! Anonymkode: c9314...653
Gjest gjestvest Skrevet 5. desember 2017 #18 Skrevet 5. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha Jeg hadde svart så godt jeg hadde kunnet og prøvd å komme med tips og tenkt at det var tøft og bra at han spør en jente om råd så han kanskje kan få den jenta han vil ha, at han virkelig må like henne som spør en fremmed jente om råd så spontant, og blitt kjempe sjarmert og overraska hvis han etterpå sa det var meg han mente! Anonymkode: c9314...653 Det kan dessuten ikke slå feil å spørre jenta selv hva som fungerer på henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå