Gå til innhold

Til dere gutter : hva slags stil/ klær liker dere på jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette kommer i riktig tråd, men jeg prøver ...

Hvor mye bryr gutter/menn seg om hva vi jenter kler oss i? Og i såfall, hva slags klær/ hvilken stil liker dere å se jenter i ? :) 

Anonymkode: 48d83...ab1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer du nok til å få noen svar av type: "Naken" :ler:

Anonymkode: 95b02...c0d

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her kommer du nok til å få noen svar av type: "Naken" :ler:

Anonymkode: 95b02...c0d

Ja ... hvis folk er 10 år gamle her inne. Hvor barnslige går det ann å bli? 

Jeg lurer bare seriøst på hvor mye gutter bryr seg om det og hva de faktisk liker :) 

• Liker 2
Skrevet

Liker at jenter kler seg slik de fremhever kroppen sin. :)

Anonymkode: e80c2...91e

• Liker 3
Gjest Overrasket
Skrevet

Nå er jeg da ikke gutt, men jeg liker stiler som er en perfekt balanse mellom avslappethet og eleganse. Det peneste jeg vet er flate sko og enkle men fine sommerkjoler. Jeg liker også stilig undertøy. Jeg er ikke spesielt glad i tights i noen variant, eller den stilen som herjer rundt å bruke treningsklær når man ikke faktisk er på/underveis til trening.

Skrevet

Jeg bryr meg ganske mye. Men jeg har lite peiling på mote, bare ser når det er noe jeg liker eller ikke. Må være classy. Eller tights da såklart. Sier ikke nei til tights-men det er fordi det er avslørende. Hippie blomsterklær er ikke noe særlig

Har sett noe lignende som dette bildet, bare med svart skjørt og lysere overdel. Og jeg tror ikke strømpebuksen var helt sånn heller. Men det var sexy iallefall. Hadde lyst til å stoppe opp og ta bilde. Dette var nærmeste bilde jeg fant, men bildet er ikke helt sånn som jeg vil ha det

Spoiler

Relatert bilde

• Liker 2
Skrevet

For en trist tråd. Jenter i 2017 som faktisk spør hva menn foretrekker å se damer i. Tragisk. :( 

Anonymkode: 9d584...acf

• Liker 10
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en trist tråd. Jenter i 2017 som faktisk spør hva menn foretrekker å se damer i. Tragisk. :( 

Var nettopp en tråd om det motsatte. Like tragisk?

Anonymkode: 777d7...755

• Liker 6
Skrevet

Normale klær. Liker damer som kler seg normalt :)  Ikke "horete".. og de pelsjakkene som flyr rundt er stygt..

Anonymkode: 36882...732

• Liker 3
Gjest Overrasket
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Ehhh ... å herregud. ALT er ikke kjønnskamp. Noe kan rett og slett bare være overfladisk samtaletema, uten at det skal danne en egen parole i neste 8. mars-tog.

Skrevet

Liker at jenter skiller seg ut fra mengden, da fanger hun min oppmerksomhet med en gang. Litt annerledes, litt weirdo? men full av selvtillit :) 

Anonymkode: a075f...e88

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Liker at jenter skiller seg ut fra mengden, da fanger hun min oppmerksomhet med en gang. Litt annerledes, litt weirdo? men full av selvtillit :) 

Anonymkode: a075f...e88

Hvordan weirdo? ;) 

Anonymkode: d2100...377

Skrevet
15 hours ago, Sykkelkopp said:

Jeg bryr meg ganske mye. Men jeg har lite peiling på mote, bare ser når det er noe jeg liker eller ikke. Må være classy. Eller tights da såklart. Sier ikke nei til tights-men det er fordi det er avslørende. Hippie blomsterklær er ikke noe særlig

Har sett noe lignende som dette bildet, bare med svart skjørt og lysere overdel. Og jeg tror ikke strømpebuksen var helt sånn heller. Men det var sexy iallefall. Hadde lyst til å stoppe opp og ta bilde. Dette var nærmeste bilde jeg fant, men bildet er ikke helt sånn som jeg vil ha det

Hide contents

Relatert bilde

Der har du stilen min i et nøtteskall, hyggelig at du syns den er fin, for kjæresten min syns den er fryktelig kjedelig 😄

Anonymkode: b31ca...724

• Liker 3
Skrevet

For all del, jeg liker skjørt og pene kåper og alt det der, men veldig lite slår en naturlig pen dame i t-skjorte og jeans. Skjønner at det ikke passer til alle anledninger, men jeg setter pris på en casual søndag.

Sabina-Socol-.jpg

Anonymkode: 3f756...cc1

• Liker 8
Gjest GiftMann38
Skrevet

Klassiske, elegante, litt tidløse klær. Nei, ikke Downtown Abbey, men klær med avdempet eleganse og tilsvarende sminke. Jeg liker damer som ser ut som de tar vare på seg selv, men ikke lever for det. 

Skrevet

Det er nok varierende avhengig av hvilken klasse du hører til. Jeg er vanlig arbeiderklasse, jeg tjener ikke all verdens. Jeg vet ikke om det er derfor, men jeg liker ikke at kvinner er kledt i dyre ting som skal symbolisere enorme verdier. Jeg liker best den hverdagslige stilen. Løstsittende, vanlig, uanstrengt, avslappet.

For meg er det hun som er den vakre her, ikke klærne.

Ja, jeg er kjedelig.

Anonymkode: 8749f...799

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Der har du stilen min i et nøtteskall, hyggelig at du syns den er fin, for kjæresten min syns den er fryktelig kjedelig 😄

Anonymkode: b31ca...724

Trenger du en til?

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Vet ikke om dette kommer i riktig tråd, men jeg prøver ...

Hvor mye bryr gutter/menn seg om hva vi jenter kler oss i? Og i såfall, hva slags klær/ hvilken stil liker dere å se jenter i ? :) 

Det er situasjonsbetinget vet du ...om dama ikke har hjerne nok til å kle seg til anledningen så kan jeg ikke si at jeg har så veldig sansen for henne ...hvordan skal de dype samtalene foregå liksom hvis det skal stoppe der? . Det at du ikke presiserer hverken anledning, alder så er jeg ikke sikker på hvilke svar du forventer deg som gir noen mening. Du ser vel at det er utallige faktorer som spiller inn iforhold til denne problemstillingen eller?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er lettere å si hva jeg ikke liker og det kommer an på henne. Når jeg tenker at hun har fin eller kul klesstil så er det fordi hun ikke kler seg stygt

Liker ikke kjerringsstil, babe eller sossestilen. Liker heller mer casual, noen elementer av alternsativt/rocka, men samtidig feminint/søtt, kjoler/skjørt, bukse... Kommer an på anledningen i tillegg: pynte seg til pyntete anledninger, koseklær innendørs på avslappende dager og friluftsklær til kaldere dager og naken i senga. :vetikke:

Endret av Vemund
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...